vetu03 Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Pen bil:) Så veldig strøken ut. Blir nok bra når du får gjennomført planene dine.. Er jo ikke overflod med pene orginale, så fint å holde den litt orginal også.
saevik Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Pen bil:) Så veldig strøken ut. Blir nok bra når du får gjennomført planene dine.. Er jo ikke overflod med pene orginale, så fint å holde den litt orginal også. Var slik eg og tenkte..
saevik Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 Hadde meg ei lita ronde innom garasjen idag, blei montert auenbryn og tatt noen bilder av bil samt intriør som var eit savn her
Spinx Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Nyyyydelig M3 det der;) Du må love meg og ta godt vare på den. du må love meg å brette den rundt det første og største treet du finner til våren! DUST! Mange som gir f i bilene sine og bare kjører de istykker også selger de bilen igjen. Så bare stfu
saevik Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 Nyyyydelig M3 det der;) Du må love meg og ta godt vare på den. du må love meg å brette den rundt det første og største treet du finner til våren! DUST! Mange som gir f i bilene sine og bare kjører de istykker også selger de bilen igjen. Så bare stfu Funne ut at Mysild liker å fyre her på forumet ja
Torek Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Helt rått Nydelig M3! Jeg blir så dårlig av å se på alle de fine M3-vognene her inne på forumet.
saevik Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 ja det er arti med eit fint leiketøy
///Mysild Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Nyyyydelig M3 det der;) Du må love meg og ta godt vare på den. du må love meg å brette den rundt det første og største treet du finner til våren! DUST! Mange som gir f i bilene sine og bare kjører de istykker også selger de bilen igjen. Så bare stfu Funne ut at Mysild liker å fyre her på forumet ja ^^
saevik Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 Noen i område som kan å koble stor komputer når der berre er ei kontakt? Noen har lyst å gjere jobben?
Ad|oS Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Hvis det bare er kontakten som må puttes i er det jo sånn ca null stress! Ta ut den gamle, koble av og koble på, deretter sette inn ny Eller var det ikke slik du mente?
saevik Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 Hvis det bare er kontakten som må puttes i er det jo sånn ca null stress! Ta ut den gamle, koble av og koble på, deretter sette inn ny Eller var det ikke slik du mente? Hehe, det var ikkje slik eg mente.. Da hadde den vært montert for lenge siden;) Eg har bare en kontakt siden eg har liten komputer.. Det finnes oppskrift på hvordan lage en til for på den største trenger eg 2 kontakter:)
Frank535 Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 men siden jeg har bare analog klokke, kan jeg montere den lille? det hadde vært no!
saevik Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Skrevet Februar 14, 2009 Sitter også å grubler litt på felger.. Har lyst på desse men litt usikker på hvilke eg skal gå for.. Mest lyst har eg vell på LM, men veit ikkje om eg vil ta meg råda til å betale så mye for noen felger.. Kjøper ikkje replika.. Andres formeininger kan kanskje komme til hjelp.. Tar først opp hvillken felg.. Så tar vi dimmensjon etterpå slik at vi får litt orden her!! Takk på førehand! 1.Keskin kt4 2.BBS LM 3.Beyern Mesh 4.Rondell058
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå