Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Pen bil:) Så veldig strøken ut. Blir nok bra når du får gjennomført planene dine.. Er jo ikke overflod med pene orginale, så fint å holde den litt orginal også.

Skrevet
Pen bil:) Så veldig strøken ut. Blir nok bra når du får gjennomført planene dine.. Er jo ikke overflod med pene orginale, så fint å holde den litt orginal også.

Var slik eg og tenkte..

• 2 weeks later...
Skrevet
Nyyyydelig M3 det der;) Du må love meg og ta godt vare på den.

du må love meg å brette den rundt det første og største treet du finner til våren! :roll:

DUST! Mange som gir f i bilene sine og bare kjører de istykker også selger de bilen igjen. Så bare stfu :P

Skrevet

du må love meg å brette den rundt det første og største treet du finner til våren! :roll:

DUST! Mange som gir f i bilene sine og bare kjører de istykker også selger de bilen igjen. Så bare stfu :P

Funne ut at Mysild liker å fyre her på forumet ja :P

Skrevet

Funne ut at Mysild liker å fyre her på forumet ja :P

^^

Skrevet

Hvis det bare er kontakten som må puttes i er det jo sånn ca null stress! Ta ut den gamle, koble av og koble på, deretter sette inn ny :lol: Eller var det ikke slik du mente?

Skrevet
Hvis det bare er kontakten som må puttes i er det jo sånn ca null stress! Ta ut den gamle, koble av og koble på, deretter sette inn ny :lol: Eller var det ikke slik du mente?

Hehe, det var ikkje slik eg mente.. Da hadde den vært montert for lenge siden;) Eg har bare en kontakt siden eg har liten komputer.. Det finnes oppskrift på hvordan lage en til for på den største trenger eg 2 kontakter:)

Skrevet

Sitter også å grubler litt på felger..

Har lyst på desse men litt usikker på hvilke eg skal gå for.. Mest lyst har eg vell på LM, men veit ikkje om eg vil ta meg råda til å betale så mye for noen felger.. Kjøper ikkje replika.. Andres formeininger kan kanskje komme til hjelp..

Tar først opp hvillken felg.. Så tar vi dimmensjon etterpå slik at vi får litt orden her!! Takk på førehand!

1.Keskin kt4

ox0exofb9cxusrofhyho.jpg

2.BBS LM

d6jn639c88bn1001pw3v.jpg

3.Beyern Mesh

2j2n7wwzrvr1r0pp9xjj.jpg

4.Rondell058

i8dvpsb26ombea20mybs.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...