marararius Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Så sykt bra ut den bilen Ta godt vare på den.
saevik Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 Flott M3! Ser ut som en godt holdt bil ja. Disse vokser ikke på trær lenger. Hvordan ser bilen ut inni? Strøken;) hehe.. Har ikkje fått tatt bilder av intriør enda.. Skal prøve å huske det neste gang eg er i garasjen å sikler
saevik Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 ttt! tttt? nei, ttt... som i: ting tar tid Hehe, jau.. Fekk importert den.. Prøvd den litt.. Reiste på havet.. Blei sjuk, parkerte for vinteren.. Blei frisk.. Reiste på havet igjen.. Å no er eg endelig hjemme igjen.. Men nå er det husbygging også som står for tur.. Bilen blir desverre ikkje pleiet so mye akkorat nå om dagen, men har jo fått auenbryn og e46 M3 list til lakkering.. Filter er kommet på plass.. K-sport skal bli montert om ca en uke på verksted, samt 4-hjulskontroll og biltilsynet etter det
saevik Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 Takker for alle positive kommentarer
///Mysild Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Hehe, jau.. Fekk importert den.. Prøvd den litt.. Reiste på havet.. Blei sjuk, parkerte for vinteren.. Blei frisk.. Reiste på havet igjen.. Å no er eg endelig hjemme igjen.. Men nå er det husbygging også som står for tur.. Bilen blir desverre ikkje pleiet so mye akkorat nå om dagen, men har jo fått auenbryn og e46 M3 list til lakkering.. Filter er kommet på plass.. K-sport skal bli montert om ca en uke på verksted, samt 4-hjulskontroll og biltilsynet etter det monteringen kan du jo bare ta selv! er jo lett match å bytte fjærer og dempere...
Chris_325iM Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 ser ut som om du har skaffet deg et skikkelig bra eksemplar her! ta godt vare på den
Spinx Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Nyyyydelig M3 det der;) Du må love meg og ta godt vare på den.
saevik Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 Hehe, jau.. Fekk importert den.. Prøvd den litt.. Reiste på havet.. Blei sjuk, parkerte for vinteren.. Blei frisk.. Reiste på havet igjen.. Å no er eg endelig hjemme igjen.. Men nå er det husbygging også som står for tur.. Bilen blir desverre ikkje pleiet so mye akkorat nå om dagen, men har jo fått auenbryn og e46 M3 list til lakkering.. Filter er kommet på plass.. K-sport skal bli montert om ca en uke på verksted, samt 4-hjulskontroll og biltilsynet etter det monteringen kan du jo bare ta selv! er jo lett match å bytte fjærer og dempere... Alt skal kjøres på verksted, og det skal samles på alle papirer:) Er så bra historikk på bilen fra før så må nesten berre tavare på bilen og gjøre det sjikkeli... Det fortjener den:)
saevik Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 ser ut som om du har skaffet deg et skikkelig bra eksemplar her! ta godt vare på den Skal prøve på det ja:)
saevik Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 Nyyyydelig M3 det der;) Du må love meg og ta godt vare på den. Skal prøve på det ja:)
///Mysild Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Nyyyydelig M3 det der;) Du må love meg og ta godt vare på den. du må love meg å brette den rundt det første og største treet du finner til våren!
saevik Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 Nyyyydelig M3 det der;) Du må love meg og ta godt vare på den. du må love meg å brette den rundt det første og største treet du finner til våren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå