TIF Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Hvilke felger er det som er på bilde nr 2 (grøn e36) ? Tror det er en type Works-felger, men usikker på hvilke
carlhaakon Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Hvilke felger er det som er på bilde nr 2 (grøn e36) ? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14078 der har du tråden om bilen
saevik Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Skrevet Februar 23, 2009 Hvilke felger er det som er på bilde nr 2 (grøn e36) ? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14078 der har du tråden om bilen Takk for den du:)
Kentan-racing.com Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 FEET m3.. hold den i denne stilen.. og ang at du liker stoff bedre enn skinn.. Fornufti gutt.. Skal det kjøres aktivt så er stoff best.. for utstilling og gnikkere som ikke bruker bilen må jo skinn være knall.. Ang felger.. rondell har fet kant og lekre.. men blir litt fort skjeve mener mange.. Kan jo sjekke ut prosjekt tråden min.. jeg har noen zito zeus felger.. synes de egentli er helt grei kant på. Og tåler mye.. Pluss du har god plass til store bremser.. KEnt
///MikkeBMW Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Rial daytona synes ikkje eg er heilt feil
saevik Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 FEET m3.. hold den i denne stilen.. og ang at du liker stoff bedre enn skinn.. Fornufti gutt.. Skal det kjøres aktivt så er stoff best.. for utstilling og gnikkere som ikke bruker bilen må jo skinn være knall..Ang felger.. rondell har fet kant og lekre.. men blir litt fort skjeve mener mange.. Kan jo sjekke ut prosjekt tråden min.. jeg har noen zito zeus felger.. synes de egentli er helt grei kant på. Og tåler mye.. Pluss du har god plass til store bremser.. KEnt takker for den du:) Når var det vi skulle ta photoshot ilag da du? Fin bil du og, janei det er eit styr med ditta felgvalget.. Er ein svært viktig del av bilen siden det er snart det første du legger til merke.. Klare no aldri å bestemme meg liksom..
saevik Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 Rial daytona synes ikkje eg er heilt feil Ikkje dumt dette her heller.. Hvilken dimmensjoner kjører du, og impress?
Kentan-racing.com Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Har ny front på tur i posten så skal lakke den.. Satser på og få motoren min innen en 3 uker eller noe slikt.. så da skal jeg få kjørt igang og benket.. Så blir det vel litt små flikk og puss her og der.. Men skal på license day i april så da må bilen være klar så finner vi en dag med sol er jeg klar for photoshoot..
saevik Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 Har ny front på tur i posten så skal lakke den.. Satser på og få motoren min innen en 3 uker eller noe slikt.. så da skal jeg få kjørt igang og benket.. Så blir det vel litt små flikk og puss her og der.. Men skal på license day i april så da må bilen være klar så finner vi en dag med sol er jeg klar for photoshoot.. Tull å fanteri du he funne ut du skal gjere me motoren no da?
Kentan-racing.com Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Hmm ikke så altfor mye.. borret opp litt.. smidd innmat og en gt3582r turbo.. satser på noen og 600 hk..
///MikkeBMW Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Ikkje dumt dette her heller.. Hvilken dimmensjoner kjører du, og impress? 19*10 og 19*8,5- 265-30 og 235-35. ET35 og 40.
saevik Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 Hmm ikke så altfor mye.. borret opp litt.. smidd innmat og en gt3582r turbo.. satser på noen og 600 hk.. Ikkje så altfor mye du liksom..
saevik Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Skrevet Februar 24, 2009 Ikkje dumt dette her heller.. Hvilken dimmensjoner kjører du, og impress?19*10 og 19*8,5- 265-30 og 235-35. ET35 og 40. Kontroll på hvor mye du har valset da?
saevik Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 Var ute å lofta bilen en dag, etter en stund ville ikkje bilen gå sjikkeli på tomgang.. Regner med dette har med at eg skiftet til Green filter og det holder på å ta knekken på luftmassemålaren.. Noen som har opplevd det samme?
BreitBau Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Greenfilter er forsåvidt ikke farlig dersom du bruker normal mengde olje ved vask og lar det tørske skikkelig.. Mange oversprayer med olje, og da blir LMM ødelagt.. Men vi har vel konkludert her inne at med normal bruk av olje og passe på at det tørker, ikke vil gjøre så stor skade..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå