saevik Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 Greenfilter er forsåvidt ikke farlig dersom du bruker normal mengde olje ved vask og lar det tørske skikkelig..Mange oversprayer med olje, og da blir LMM ødelagt.. Men vi har vel konkludert her inne at med normal bruk av olje og passe på at det tørker, ikke vil gjøre så stor skade.. Har hørt at ein skal bruke diesel framfor å bruke olje, da oljen legger seg på tråden i Lmm og da brenner den av.. Noe diesel ikkje gjør?
saevik Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 tøft bilde faktisk ikkje photoshoppa:) dritvær ute:/ mnmn, var ikkje det eg prøvde på var at no var senken å lippa komt på
sladjan Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Strøken M3 Ble bra med lippa og senk. Hva senk har du da?
Bamsebrakar Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Ditta gjorde sej! mangla bere skikkelige felga no
saevik Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 Strøken M3 Ble bra med lippa og senk. Hva senk har du da? Takk for det du:) Kar k-sport justerbart.. Har ikkje peiling på hvor mange cm det er justert ned no.. Men skal litt opp bak, må berre vente til det får sige seg på plass..
saevik Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 Ditta gjorde sej! mangla bere skikkelige felga no Det kommer, berre eg klare å bestemme meg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå