saevik Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Skrevet Juni 21, 2009 Nydelig E36M3 du har! Drømmen dette! Hva heter fargen på bilen?? Mugello rot:)
Brungot Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 Samme som min lakktype de:) Men såg forskjell, din va på en måte ganske matt i forhold til min, såg du de i molde?? Kansje noe med forrige eigarane og hvordan dei he tatt vare på bilane når det gjelde bilpleie osv!! Ps: Ditta va ikkje fyring asso, seriøst...såg de ganske godt ette treffe også når vi sto ilag me bilane
saevik Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Skrevet Juni 21, 2009 Samme som min lakktype de:) Men såg forskjell, din va på en måte ganske matt i forhold til min, såg du de i molde?? Kansje noe med forrige eigarane og hvordan dei he tatt vare på bilane når det gjelde bilpleie osv!!Ps: Ditta va ikkje fyring asso, seriøst...såg de ganske godt ette treffe også når vi sto ilag me bilane Nei såg ikkje ditta du, men såg at M3 embleme ditt bake va skjeivt, å at bile din va godt mykje lengre enn min å at du hadde ei heime lakka antenne. Veit ikkje om du la til merke at eg også har takluke;) Ps. Ditta var ikkje noen form for fyring, berre en seriøs påminnelse;)
saevik Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Skrevet Juli 26, 2009 kom med et høgt bud du tommen, du veit kar ej bur, kontrakt e fort gjort å skrive;)
tommenke Skrevet Juli 26, 2009 Skrevet Juli 26, 2009 hehe;) jah ej e på jakt ette nåke arti nåke, droppa ut et år til frå skule no so vi fe nå sjå ka det blir;)
saevik Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Skrevet Juli 26, 2009 jeppjepp;) Han står no her i garasja som vanli;)
Jens Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 Ser fargen heter Mugello Rot, så hei - om du ikke har kjøpt felger, ennå - hva med Dotz Mugello?? Er overbevist om at de hadde vært DRITFETE på bilen din!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå