hylle Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 Hei, noen som vet hvor man får tak i glass til glassblåsing? firmaer som selger! Helst på sørlandet!! mvh Hylle.
e30 tic Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Hei, noen som vet hvor man får tak i glass til glassblåsing? firmaer som selger! Helst på sørlandet!! mvh Hylle. mener vår kommer fra tools maskinforretningen, skal ikke være noe problem å få fatt i dette
wabby Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Ikke kr.sand , men et alternativ kanskje: http://www.wikant.no/
Gjest Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 tror clas ohlson selger tror jeg. Luna har vel også...
Wolfeh Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Jeg ville tenkt litt på hva du skal blåse rent. Er det kraftig rust bør du nok gå for aluminiums silikat. Glass spiser bare ikke nok til å få fjernet det. Glass er i hovedsak brukt til overflate behandling =)
hylle Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 Jeg vet jo det. Men hvis du leser en gang til så var spørsmålet hvor jeg får tak i glass.., ikke hvordan jeg skal bruke det eller hvilke andre produkter som egner seg bedre...
Clerion Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Åfaen, jeg tenkte "glassblåsing" som i "Hadeland Glassverk" Kunne ikke skjønne hva folk skulle med slikt privat^^ Jaja... Nok OT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå