Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere i vinter fikk panseret mitt noen fine, nye riper i gave fra noen #$((&%$%" drittunger på vei hjem fra byen.

I tillegg er det en del steinsprutskader der framme, så en omlakkering er kanskje på sin plass.

Jeg har også en frontfanter med Riegerleppe som må lakkeres i samme farge, så det kunne kanskje vært lurt å ta begge deler samtidig.

Er det noen som vet om en billakkerer i Trondheim som kan gjøre en slik jobb uten at jeg trenger å blakke meg helt?

Hva kan jeg eventuelt gjøre selv for å minimere utgiftene til arbeidstid fra lakkereren?

Fargen er forresten sølv metallic, og bilen er en E39 523.

LJ

Skrevet

J.Hofstad på forumet kjenner en som lakka mine sideskjørter for 500,-. tok sin tid men til den prisen kan man vel gjerne vente. pm han du :)

Skrevet

Ellers kan nok Falkenborg på Leangen være et godt alternativ. Silver på forumet jober der, hvis jeg ikke tar helt feil. Han lakkerte panseret til Mexos og det ble veldig bra.

Skrevet

Spør etter Jan gunnar falkenborg bil. tror lakkeringen på mexos sin bmw var fagprøven hans.

Fikk lakkert en bakskjerm på en audi a4 og resultatet var helt topp.

Har også m5 front, speil, takvinge og bakleppe liggende hos han som skal lakkeres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...