Spiff Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 selger 2 stk helt fine orginale m3 e36 speil grunnet jeg fikk tak i noen med samme farge som bilen min, og har ikke vært rask med og få lakkert de jeg hadde motoren i det høyre speilet er litt av og på, muligens dårlig kontakt et sted selges høystbydende over 1000kr
Spiff Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 se prosjekt tråden min, er de speila som står på bilen der skulle ta bilder i sta men var kommet 10 cm med snø, så skal prøve igjen når jeg får børsta litt snø
Brekke Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Speilene er elektriske? er nok det når han skriver (Motoren er litt av å på) sjeldent med motor i manuelle speil
enz Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Haha, sånn kan det gå når en ikke leser ordentlig
enz Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Tar speilene jeg om du betaler frakt =) 1000,- inkl. frakt så tar jeg de.
Spiff Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Skrevet Februar 7, 2009 hva vil du gi for vader fremstoler? pm sendt
Spiff Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 ok, jeg reiser til oslo nå, skal få bytta om speiler når jeg kommer fram, så send meg adresse på pm, så skal jeg få sendt de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå