carlhaakon Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 noen som kan hjelpe meg med og finne ut hvor ERG ventilen sitter? motoren er en 97 model 328 E36 MVH Carl Haakon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 EGR ventil sitter mellom innsugsportene på toppen og gasspjeldhuset til innsuget. Midt under innsuget med andre ord. Du kan f.eks følge utåndingsslangen til toppdekselet, da havner du til slutt på EGR ventilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 EGR ventil sitter mellom innsugsportene på toppen og gasspjeldhuset til innsuget. Midt under innsuget med andre ord. Du kan f.eks følge utåndingsslangen til toppdekselet, da havner du til slutt på EGR ventilen. aha takker, da vet jeg vertfall hvor ca jeg skal se, ingen som har bilder av den? får problmet mitt er at denne ikke sitter på bilen, så bilen går i nød modus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Sist jeg sjekket hadde ikke en bensinbil EGR ventil Så tror du kan leite veldig lenge før du eventuellt finner noe som kan ligne en EGR ventil på din bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 Sist jeg sjekket hadde ikke en bensinbil EGR ventil Så tror du kan leite veldig lenge før du eventuellt finner noe som kan ligne en EGR ventil på din bil diagnose papirene jeg har mener jeg mangler ERG ventil. bilen går i nød modus på grunn av det. men finner ikke noen bilder av den på GS heller så mulig du faktis har rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Sist jeg sjekket hadde ikke en bensinbil EGR ventil Så tror du kan leite veldig lenge før du eventuellt finner noe som kan ligne en EGR ventil på din bil Har ikke bensinbile EGR ventil? da gjelder det og åpne øynene kansje våkne opp Vet desverre ikke hvor denne sitter på din bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 bensinbiler har også egr ventiler faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 jeg mangler i vertfall denne, diagnosen mener det og må da finne ut hvor denne sitter hen får og få bestilt ny og satt på igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå