MonicaM3 Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Var innom BMW i dag for å bestille filterskrue til vanosen. Det hadde dem ikke hørt om før... Ringte til et annet BMW verksted og dem hadde heller ikke hørt om den. Dette er jo noe dem burde hatt som service punkt da den koster lite og holder lenge med bare en rens av denne. Det samler seg mye dritt på denne lille dingsen og ny vanos koster 30.000... Siden dem ikke visste om dette er det kanskje flere her med vanos som ikke vet dette så tenkte jeg skulle gjøre dere litt oppmerksom på dette
smez Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 hei monika.. det viste jeg faktisk ikke.. hvor på vanosen sitter dette da? har m3 selv.. mvh smestad
Ballder Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Gjelder vel bare e36 3.0/3.2 literen etter hva jeg vet. Sitter rett til høyre for det seks kantede dekselet på vanosenheten (front topp) sett forfra.
MonicaM3 Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 Sitter der Ballder beskriver. Dette er en veldig enkel sak å skru ut så man kan rense den ofte. Er vel en grei vane å legge til seg bytte/rens av denne v feks oljeskift
Fliid Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Eier ingen M3, så er fortsatt interissert i ETK bilde.
MonicaM3 Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 det vet ikke jeg åssen man finner frem dessverre...
Z1 Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Er det noen som har bilde fra ETK ???? Evt bilde av delen
MonicaM3 Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 jeg skal prøve å ta bilde av den litt senere i kveld
Fliid Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Hehe, vet, jeg er vrang : ) google, google ; ) hohohoho
Z1 Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Se her var bilde og etk .Mange flinke bmw folk her....Takk
jon///M Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 gjelder det kun s50 motorer? har m54 selv og der er det vel dobbel vanos. er det noe slikt der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå