Beem Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 (endret) slettet Endret Desember 21, 2022 av Beem gammel
Fixfax Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Er det ferdig montert i orginal hjerne? stress og montere eller, hvordan er mappet på den?
Beem Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 Er det ferdig montert i orginal hjerne? stress og montere eller, hvordan er mappet på den? Adapter er montert i orginal hjerne, det er kabel mellom denne og MS. Mappen på denne er kun start map. Trenger justering Tror ikke du vil bruke mere en 30 min å montere dette. Bytte ut hjerne, bytte til M50 TPS, koble deg på kabel til luftmegndemåler for insugstemperatur, strekke vakumslange fra motor til MAP sensor på MS. Må ikke men bør koble opp bredbånds lamda hvis du skal mappe selv.
Beem Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 Bump Dette er billig for komplett datasprut til e30
janerik171187 Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 er int, men skal ha turbo på m20b23, noe mer jeg trenger da? med tanke på mer bensin ved ladetrykk? hva er tps ? ekke så inn i forkortelser. har en del m50 deler så har sikkert den evnt
Beem Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 er int, men skal ha turbo på m20b23, noe mer jeg trenger da? med tanke på mer bensin ved ladetrykk? hva er tps ? ekke så inn i forkortelser. har en del m50 deler så har sikkert den evnt Kan nok ikke bruke adapter direkte, siden du har eldre motronic på m20b23. Må koble opp ledningsnett( dette må vanligvis gjøres uansett ved bruk av datasprut). Mer bensin ved ladetrykk, dette er en fullverdig datasprut. Ingen problem, så lenge du har store nok dyser. TPS (gass spjell sensor) Den jeg har er ganske modifisert for å passe mitt innsug, men følger med.
tangorev Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Jepp, dette er billig! Ang ledningsnett så kan man vel evt få tak i et fra facelift og et 60-2 triggerhjul. Flytte over så slipper du å gjøre om på noe
Ron Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Han er meget dyktig med loddebolten, dette ser meget bra ut. Dette er som brodern skriver bolt on, løp å kjøp!
janerik171187 Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Solgt til janerik171187 jepp, blir morro når jeg får bilen som jeg vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå