Marius_e30 Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Har ett sett recaro stoler til bmw stående som jeg vurderer å selge hvis jeg får inn rett bud. Det er vipperygg, sidestøttene er justerbare og de er el. oppvarmede. Det er e30 understell på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Hva hadde du tenkt deg for denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Hva slags BMW er det gulvfester til ??? E28? E30? E36? E34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 pris?^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 kan gje deg 2000 for dei eg kanskje litt lite men ... pluss frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 mener understellet er til e30, men jeg kan ta noen mål å sjekke i morra=) Bauge racing: bud notert, men jeg kunne tenke meg noe mer før jeg begynner å vurdere salg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Er på jakt etter e30m3 mellomaksel og taktrekk(helst sort) til 2 dørs uten takluke, så hvis noe har dette så kan dette tas som mellombetaling=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoBo Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Solgt? Hva tror du frakt blir til Sogndal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Marius_e30 får sende en pm da seinare vist ingen andre kjøper dei kan eg kanskje betalle meir ..angre som faen eg kvitta meeg med mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Er det vippefunksjon på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Hvilken bil kommer disse fra? så litt oldtimer ut.. E21? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 HoBo: nei de er ikke solgt. Frakt til songdal har jeg ikke peil på hva blir, det må du nesten sjekke opp selv:P Clerion: Ja, les over;) Ørjan^^: jeg er ikke helt sikker, men skal i alle fall få tatt mål av understellet i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Intr i å bytte i bøttestoler, eventuelt med Zender M3vinge til E30 som mellomlegg?^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Intr i å bytte i bøttestoler, eventuelt med Zender M3vinge til E30 som mellomlegg?^^ dessverre så har jeg ikke bruk for noen av de tingene akkurat nå, m3 vinge ble innkjøpt for et par dager siden:P...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå