krofarn Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Hei, jeg har en gammel m40b16 motor fra 1993. den har gådd ca 168 tusn. hvilken olje burde jeg bruke på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 valvoline Maxlife 10W40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stroker Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Royal Purple Oil Dette er ei olje jeg anbefaler på det sterkeste, kvalitetsolje fra statene Send PM om du er interessert i slik olje til grei pris Du kan jo ta noen så på google, så vil du se at dette er skikkelige saker som får bra omtale på alle mulige forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Hei, jeg har en gammel m40b16 motor fra 1993. den har gådd ca 168 tusn. hvilken olje burde jeg bruke på den? Utgangspunktet er enkelt. Du bruker en olje som holder de krav som BMW annbefaler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå