xato89 Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 ønsker å kjøpe en motor som er i bra/grei stand.. 1.8 trenger kun å være motor da bilen min er en org 1.8 men motor er gåen. hvis jeg skal kjøpe 6`ern så må alt følge med. gidder ikke gi hele verden for det.. men kom med et greit tilbud. ønsker også å kjøpe angel ayes lykter foran, da helst med blå ringer, andre ting jeg er intr i : m3 fanger foran lyktesenkere ( nå kjøpt. ) baklykter med hvit blink ( ikke no jalla lexus drit ) bakrute senker vinge panser helst svart. girkule med lys
AlXz Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Har en 1,6l motor... Går billig! Så komplett du vil ha den. Har også strøkent panser, men en annen farge (lagunagrønn met.)
NA Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Hei. Har bakrutesenker og panser til salgs. 900kr for panser og 500kr for bakrutesenker pluss evnt. frakt. Link til bilder av bil med panser: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=101246&highlight= Legger også ved bilder av bakrutesenker, helt ny bare primet:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå