Joakim H Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 morn, jeg har nettopp kjøpt meg en E36 ønsker ny hattehylle som jeg kan felle inn noen høytalere i! noen som vet om f.eks nettbuttik som selger orginale hattehyller? takk for alle svar:)
AlXz Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 morn, jeg har nettopp kjøpt meg en E36 ønsker ny hattehylle som jeg kan felle inn noen høytalere i! noen som vet om f.eks nettbuttik som selger orginale hattehyller? takk for alle svar:) Har org hatthylle.. Er kuttet ut litt mer rundt der org høytalerne satt, så det er plass til større. Ser litt stygt ut om du ikke har noe høytalere å putte i.., men blir jo bra når høytalerne sjuler det. Går billig!
Joakim H Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 i den jeg har er det høytalere på hver side, sånne svære firkantede, hadde tenkt og få tak i en splitter ny hylle (uten hull til orginale høytalere) og felle inn noen høytaler jeg skal kjøpe:)
AlXz Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 i den jeg har er det høytalere på hver side, sånne svære firkantede, hadde tenkt og få tak i en splitter ny hylle (uten hull til orginale høytalere) og felle inn noen høytaler jeg skal kjøpe:) Kjøp bare store nok høytalere og kutt i den du allerede har?? Tror nok ny hatthylle koster noen kroner.. Om du er intr. i min får du den billig! Kan fikse bilder...
Joakim H Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 funker jo ikke og felle inn noen runde høytalere i en hattehylle med noen svære firkantede hull i hver ende helt inntil kanten av hylla:O:P men ta gjærne no bilder
AlXz Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 funker jo ikke og felle inn noen runde høytalere i en hattehylle med noen svære firkantede hull i hver ende helt inntil kanten av hylla:O:P men ta gjærne no bilder Sendt på pm.
Eirik Viste Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Hei. Har hattehylle til coupé. Vet ikke om den er lik sedan. Men hullene er jo bare griller. Du monterer høyttalerne på den solide stålplaten under. Ellers må du lage forsterkningsplate hvis du tenker å montere høyttalerne oppå hattehyllen. Hvis min passer er det mulighet for å hente den langs E18 i kveld. En kompis kjører mot Gardermoen sent i kveld. Den vil koste 200 kr hvis du kan treffe han langs veien. Eirik. 92 22 65 44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå