///christian Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Sterke bilder på 3.20 sekunder ut i denne filmen. Kondolerer! Man bør ikke ta noen sjanser i trafikker, det er da ulykken skjer. Hvertfall fra noen tilfeller her i Nord-Trøndelag, etter en dødsulykke der det var svinkjøring inn i bildet med høy fart, så har venner og bekjente kjørt rolig knapt en uke, så var det på'n igjen for de også. Som jeg har oppfatta det hvertfall
DreRacing@ Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 akkurat hva skjedde her egentli? vi hadde også en dødsulykke her for ett årsiden, og en stygg utfor kjøring med folk til ullevål som resultat i helga, men folk kjører fortsatt som svin. men man kjører jo alltid med livet som innsats desverre
S.Bjørkås Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 dette var trist. man lærer aldri, fordi dette skjer aldri med enn selv. det er så j..... den ganga det skjer.
GiljeN Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 kondolerer:S triste saker..lærer som regel ikke før det er forseint:`(
///christian Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Steike, bilen så passe smadra ut! Blir helt skremt jeg. Hvertfall jeg skal ta det rolig med kjøringa når jeg får lappen, vil ikke utsette noen andre eller meg selv i fare, det er bare tåpelig... Hvis det skal svinkjøres eller leikes så blir det på bane eller på en forlatt parkeringsplass
kristianbmw Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Kondolerer. Det er ikke lett å miste noen. RIP.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå