zHk Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Hei! Noen som vet hvor jeg får taki sånn solskjerm eller hva det heter? Slik at den dekker hele vinduet så ikke noe sol kommer inn. Spør om dere ikke forstår
NiklasJa Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Går utifra at du mener til bakrute.... Vil du ha orginal eller uorginal? Den orginale - UNIVERSAL PROTECTIVE REAR COVER dele nr 52300002704 Dette tror jeg er den elektriske, burde være grei sak å få tak i på bilopphøggern. Urginal kan være "Solskjerm til bakrute, Ole Brumm"
zHk Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Det jeg mener er bare sånn man har på siderutene bak. Leter nå men finner intet.
Ellingsen B. Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Mekonomen/Biltema har sånt. Skal du ha orginalt må du bytte dørtrekk etc og tror det koster litt..
zHk Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Såpass ja.. hehe.. Tenkte gjøre det litt pent da vettu og vil helst ha noe som dekker HELE rutene, finnes det tror du? Tenkte noe alà dette
EirikL Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Her er to varianter. http://www.pixmania.com/no/no/17501/249 ... eresn.html
Ellingsen B. Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Det der er org som sitter i dørene der så skal man ha det så pent må man få tak i noen orginale dørtrekk med siderollo. Biltema sine blir jo klart liggende over med "rullen" og blir ikke like pent nei..
zHk Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Hmm, dekker disse hele rutene? http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... ySes096030
larserso Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Til E46 så skal det også finnes originale solskjermer som dekker hele ruta, men som ikke er rollo og kan festes direkte på vha klips uten noen tiltak på døra. Mulig det er tilsvarende for E39? Koster rundt 1500,- hos GS/Koed.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå