Sir Hofstad Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 SLETTET! Disse dokumentene ble sendt meg av en på BT som jobber med godkjenning.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 kjekkt å ha. Håper bare ikke de nye reglene ang ombygg trer i kraft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Det som er problem nå er avgasskrav. TAKK GUD for at jeg har en E36 org UTEN Kat og 02-sensor Litt mer å gå på kan man si. Og dermed var det ikke problem for BT... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Di nye reglene blir nok gjelende for da er det slutt på maset om ombygginger, og da blir BT glade og mindre og gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Avgassen på min m50b25 var helt i orden da jeg var der i september i fjor. Det var ombygg fra 318i til 325i. (Med kat). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Avgassen på min m50b25 var helt i orden da jeg var der i september i fjor. Det var ombygg fra 318i til 325i. (Med kat). Avgassen på min blir også helt i orden (2,5 CO) HE-HE-HE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Kan man få sånn skjema på alle trafikk stasjoner? Eller har du søkt om ombygning av en bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 Slikt dokument har jeg også, men i "orginal" fil på dataen, kan laste opp senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Det er vel egentlig ett fett om man fyller ut en slik "mal" eller skriver en konkret søknad. Noen mener man skal skive veldig detaljert søknad, andre motsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Det er vel egentlig ett fett om man fyller ut en slik "mal" eller skriver en konkret søknad. Noen mener man skal skive veldig detaljert søknad, andre motsatt. Poenget mitt var at denne var den kontrolløren fra BT sendte meg for å få godkjent ombygging. Mange som maser om ombygging på bimmers så var for å hjelpe de. Kan slette jeg så kan dere andre som har bedre alternativer slippe til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Ikke slett da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Kan mase på TSBUSA og ODDIS da de ser ut til å ha peil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWdrift Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Slikt dokument har jeg også, men i "orginal" fil på dataen, kan laste opp senere. ere lenge te du legger det ut eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 Slikt dokument har jeg også, men i "orginal" fil på dataen, kan laste opp senere. ere lenge te du legger det ut eller? Mase på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Kan mase på TSBUSA og ODDIS da de ser ut til å ha peil Ikke vær så hårsår da Jeg blir masa nok på som det er .... Legg de ut igjen du. Eller legg de i den "tekniske linker" -tråden. Må ikke ta ting så personlig, det var ment som en uavhengig kommentar Edit, fant linken igjen: http://www.mediafire.com/file/hznngkzke ... 311510.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå