Moenmann Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Hei. som sagt, har bilen problemer med å bli varm innvendig. selv med varmeapparat på max, med den ene bryteren på på rødt, en på 4, og en rett opp (for å si det enkelt.), så må jeg kjøre bilen _hardt_ for at jeg i det hele tatt skal føle noen varm luft fra apparatet. om jeg kjører i normalt tempo, står stille eller i kø, spyr den bare inn kald luft. enkelte kan liksom gå ut og starte bilen om morgenen og vente på at den blir varm..det funker ikke med min. ganske kjipt på denne tiden av året. ikke kom med tips om kupevarmer osv:p vet noen hva dette kan dreie seg om? det er en tyskimportert bil. 325 iA coupe fra 1992.
Ballder Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Termostat (hvordan ligger tempmåleren på skalaen?) Vannpumpe (Tempskala igjen) Luft i systemet (holder den på vannet)
Moenmann Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 raskt svar! tempen ligger liksom der den skal, på midten. om den holder på vannet har jeg ikke sjekket.. mulig det ligger litt lavt altså. skal se på det i morgen.
E36Ole Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 ja, som sagt så kan termostat vere gåen. da står den i åpen og verken bil eller luft blir skikkelig varm
Tore Diesel Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Men her er nok termostaten i orden, da tempmålern ligger der den skal.
///Mysild Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 vil nok tippe luft eller vannpump etc ja... menne, fra krsand... hvorfor kan jegi kke huske din bil?
Moenmann Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 vil nok tippe luft eller vannpump etc ja...menne, fra krsand... hvorfor kan jegi kke huske din bil? Usj..vannpumpa skal være byttet for etpar år siden bare.. får gå over bilen ordentlig når det blir litt varmere i været.. Kan ikke huske å ha sett din bil heller. hehe. du burde ha sett/og eller hørt meg i sommersesongen hvis du kjører litt rundt.. gamle eieren hadde den også her i byen. den ser slik ut nå, vanskelig å ta feil:p :
Dirty Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 tipper lite kjøleveske da vil det bare komme varmluft når du pisker motoren litt
///Mysild Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 vil nok tippe luft eller vannpump etc ja...menne, fra krsand... hvorfor kan jegi kke huske din bil? Usj..vannpumpa skal være byttet for etpar år siden bare.. får gå over bilen ordentlig når det blir litt varmere i været.. Kan ikke huske å ha sett din bil heller. hehe. du burde ha sett/og eller hørt meg i sommersesongen hvis du kjører litt rundt.. gamle eieren hadde den også her i byen. den ser slik ut nå, vanskelig å ta feil:p : åja! den ja! har sett den! fint stuck, men skulle vært lavere foran hehe... vil tippe kjølevæskenivå hvis pumpa er nokså ny... du har sikkert sett min haha ^^
Moenmann Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 hehe.. ja, vet. fikk bytta til justerbart senkesett nå rett før vinteren! så skal bli fin og lav til sommeren kan godt være jeg har sett den i forbifarta selv er jeg ikke fan av hvite felger..så har kanskje fortrengt det men var fin den også! jeg skal få sjekket kjølevesken idag.. takk for hjelp folkens! vanvittig bra forum det her..
///Mysild Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 hehe... ulik smak jeg er jo fan av sorte detaljer, ikke krom, ikke blink i speil, og ikke streamer og ellers uorginale ting hehe men felgene dine er jo kule gir et kult inntrykk av bilen din...
drunken' Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Hadde samme problemet på min 97mod E36. Jeg hadde for lite kjøleveske.. Fylte på så mye som skal være, og vips så funka det igjen!
Bimern Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Hvis du har pollen-filter, og dette ikke er skiftet på leeenge og mao er tett og full av dritt, vil det bli dårlig med varme.
Moenmann Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 hehe... ulik smak jeg er jo fan av sorte detaljer, ikke krom, ikke blink i speil, og ikke streamer og ellers uorginale ting hehemen felgene dine er jo kule gir et kult inntrykk av bilen din... hehe..ja, godt man har forskjellig smak får gjennomgå litt pga streameren faktisk.. men liker den jeg også skygger den sinnsykt bra for sol.. det er jo faktisk felgene som gjør bilen min til det den er kunne aldri tenke meg å ha noen andre.. ble krise når jeg knuste den ene og fikk vite at felgene var utgått! men etter mye styr fikk jeg tak på en! da var jeg nervøs en stund du må hilse på om du ser meg i byen! hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå