ess10 Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Fått på felgene nå. Bilder nederst på tråd nr1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 Har startet med å tilpasse frontfangeren nå. Blir litt vanskelig siden jeg ikke har den originale støtfangeren forran. Men har nå bynt på tilpassingen. Bilde nederst på tråd nummer 1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 hvilken bredde er det på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 hvilken bredde er det på felgene?'Felg fram 8,5 * 17" Felg bak 9 * 17" men bakfelgen er 10" bred totalt utvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 hvilken bredde er det på felgene?'Felg fram 8,5 * 17" Felg bak 9 * 17" men bakfelgen er 10" bred totalt utvendig. Okei.. innpress da? valset?? ah, spacer bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Er det ingen som har en Rieger GTS vinge til salgs??? funnet deg vinge? jeg har isåfall denne: http://www.neonmuffler.com/bilder/prosj ... re/19b.jpg er det den du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 du skal ikke selge de orginale (BBS) felgene som du hadde på på de første bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 hvilken bredde er det på felgene?'Felg fram 8,5 * 17" Felg bak 9 * 17" men bakfelgen er 10" bred totalt utvendig. Okei.. innpress da? valset?? ah, spacer bak. er ikke sikker på innpresset. Har valset/banket ja. bruker 5mm spacere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 Er det ingen som har en Rieger GTS vinge til salgs??? funnet deg vinge? jeg har isåfall denne: http://www.neonmuffler.com/bilder/prosj ... re/19b.jpg er det den du tenker på? Jo ser ut som en slik en. Hva skal du ha for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 du skal ikke selge de orginale (BBS) felgene som du hadde på på de første bildene? Skal bruke dem til vinterfelger. Har ikke så god råd, å må jo ha vinterfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 du skal ikke selge de orginale (BBS) felgene som du hadde på på de første bildene? Skal bruke dem til vinterfelger. Har ikke så god råd, å må jo ha vinterfelger. ja men når jeg kjøper de kan du jo kjøpe deg andre vinterfelger si en pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 du skal ikke selge de orginale (BBS) felgene som du hadde på på de første bildene? Skal bruke dem til vinterfelger. Har ikke så god råd, å må jo ha vinterfelger. ja men når jeg kjøper de kan du jo kjøpe deg andre vinterfelger si en pris Jeg vet ikke hva dem er verd, desverre, så kan ikke si en pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Må si ifra hvis du skal selge da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 Må si ifra hvis du skal selge da:) Ja det kan jeg gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Fått litt interiør styling nå. Bilder nederst på tråd nummer 1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå