ess10 Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Nå har jeg kommet meg ganske nært lakering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 ser ikke så galt ut, ikke fan av styling men.. Spoiler den får du ikke lov til og montere hvertfall! ser jeg ann så røkke e av driten. fysja mæ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 ser ikke så galt ut, ikke fan av styling men..Spoiler den får du ikke lov til og montere hvertfall! ser jeg ann så røkke e av driten. fysja mæ Hehe, spoileren blir montert. Men er ikke noe vanskelig å fjerne den i ettertid så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Ny oppdatering nå. Fått gjort litt mer nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet November 3, 2009 Forfatter Share Skrevet November 3, 2009 Har pusset store deler av fylleren som er på bilen. Må kanskje legge fyller på noen ekstra flekker. Er ikke sikker. Men etter det er bilen så og si klar for lakk. Må kanskje montere sideskjørtene før den lakkeres også. Men regner med at det går høvelig fort og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 bra prosjekt men dropp stylinga, du får en knallfin e30 uten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet November 3, 2009 Forfatter Share Skrevet November 3, 2009 bra prosjekt men dropp stylinga, du får en knallfin e30 uten! Jeg er 17 år og liker slik styling. XP Får heller ta den bort når jeg ikke liker slik styling. Men vil ha en bil som ikke ser ut slik alle andres. Vil ikke ha en som har et originalt utseende da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Bilen er nesten ferdig nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 bilen var rå helt til fram og bakfanger, og AE lykter kom på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 bilde update? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 bilde update? Du finner bilde update på bunn av tråd nr1, om det var det du lurte på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet November 24, 2009 Forfatter Share Skrevet November 24, 2009 Har gjort bilen strøken innvendig nå. Har brukt ''plastic dressing'' på alt av skinn stoff inni. Ble veldig blankt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 Bilen min er nå ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Stilig ble den, helt til jeg så du hadde satt på handlevogn's håndtaket.. Der klarte du helt fint og ødelegge hele bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Denne kunne ha blitt virkelig rå med orginal styling: Men ellers så var resultatet bra, og du stått på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå