ess10 Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 bilen er slik jeg vil ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Synes bilen ble bra jeg Samme styling jeg hadde på caben min før naboen rygga på og knuste frontfangeren. Hadde M-tech sett liggende fra forrige bil, så nå blir det bytting på meg. Var bare ett problem med stylingen, og det er at det er litt for mye overheng foran og bak. Kjører deg fast med 60/40 senk på fartshumpene. Blir litt lei meg over folk som sier at du "ødelegger" bilen med å velge noe annet enn originalt, men jeg må si den stylingen ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bilder. Synes heller vi skal støtte folk som bruker mye penger på en gammel bil og gjør den sin egen. Trenger ikke "disse" folk hver eneste gang noen går mot strømmen. Godt at alle ikke kjører den samme "stramme" linjen her inne. Du skal være stolt av hva du har gjort, og drite i det andre sier. Det viktige er at du liker bilen. Nå har du en bil som skiller seg litt ut av mengden med M-tech biler. Kos deg med bilen din, og pass deg for humpene hehe! Lykke til videre med e30`en din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 Synes bilen ble bra jeg Samme styling jeg hadde på caben min før naboen rygga på og knuste frontfangeren. Hadde M-tech sett liggende fra forrige bil, så nå blir det bytting på meg. Var bare ett problem med stylingen, og det er at det er litt for mye overheng foran og bak. Kjører deg fast med 60/40 senk på fartshumpene. Blir litt lei meg over folk som sier at du "ødelegger" bilen med å velge noe annet enn originalt, men jeg må si den stylingen ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bilder. Synes heller vi skal støtte folk som bruker mye penger på en gammel bil og gjør den sin egen. Trenger ikke "disse" folk hver eneste gang noen går mot strømmen. Godt at alle ikke kjører den samme "stramme" linjen her inne. Du skal være stolt av hva du har gjort, og drite i det andre sier. Det viktige er at du liker bilen. Nå har du en bil som skiller seg litt ut av mengden med M-tech biler. Kos deg med bilen din, og pass deg for humpene hehe! Lykke til videre med e30`en din. Tusen takk for kommentar. Det var det som var målet å bygge noe som skilte seg ut. Gidder ikke style standard m-teck2 slik de fleste har. Å her på plassen er det ingen som har sakt en eneste negativ kommentar om stylingen. Tror diverse folk her inne på bimmers er litt for spesiell. Det går ofte igjen dette med å klage på styling. Noen sier om man har m-teck plast så er det galt siden man ikke har m-teck motor. Å noen klager om man styler med rieger eller div slik styling. Sikkert noe som kommer til folk når dem er her så ofte på bimmers. Jeg kjører med 40-40 senk. Å den går fint over fartshumpene så det går fint. Men skal kjøre rolig slik at jeg ikke knuser stylingen i en isklump eller annet drit som kan ligge på veien. Stylingen ser sikker bedre ut ''in real life'' en på bilder. Takker for positive kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Bare hyggelig Ess!! Følte jeg måtte si noe her Jeg er veldig mye her inne selv om jeg ikke har så mange innlegg. Trenger ikke hive meg på hver gang det er en som går mot strømmen, da holder jeg hendene borte fra tastaturet Folk må være litt rundere her inne. Tross alt mye penger folk legger i bilene sine. Er hyggeligere måter å si at de ikke liker bilen på. Ordlegging her inne er eneste måten å få forklart hva du mener og da mener jeg at du kan velge ord med omhu uten å støte den som har bygget bilen. Godt å høre at kjører med 40/40. fangeren min ble pulverisert når naboen såvidt var bort i den hehe! Ta det easy, da den fangeren er ganske dyr hvis du ikke kjøper den samlet i settet Lykke til videre med godbilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 Bare hyggelig Ess!! Følte jeg måtte si noe her Jeg er veldig mye her inne selv om jeg ikke har så mange innlegg. Trenger ikke hive meg på hver gang det er en som går mot strømmen, da holder jeg hendene borte fra tastaturet Folk må være litt rundere her inne. Tross alt mye penger folk legger i bilene sine. Er hyggeligere måter å si at de ikke liker bilen på. Ordlegging her inne er eneste måten å få forklart hva du mener og da mener jeg at du kan velge ord med omhu uten å støte den som har bygget bilen. Godt å høre at kjører med 40/40. fangeren min ble pulverisert når naboen såvidt var bort i den hehe! Ta det easy, da den fangeren er ganske dyr hvis du ikke kjøper den samlet i settet Lykke til videre med godbilen. Er enig med deg der. Burde være andre måter å si ting på. Tror kanskje jeg har sett bilder av fangeren din. Var den ikke sølvgrå? åsså ble den knust på venstresiden? Den fangeren er dyr om man kjøper ordentlig vare. Jeg kjøpte hele settet for 4800kr. Var en GOD del tilpassing å plasting av div feil. Feks hvist du ser på en av de første bildene av front fangeren så er et av de sreder hullene mindre enn det andre. XD Helt fucka laget. Sikker ikke så veldig god dem som har plastet den Men har nå fikset på fangerene å laget ting som kanter på hjul-siden av front og bakfanger. Så har nå fått det fint til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Ja det stemmer det. Ødelagt på venstre siden. Ligger tråd om den og touringen i bilder og show tråden her. Mitt er original Rieger. Betalte over 10 lapper for det den gang. Er mange år siden da. Har originale e46 M-tech lamper til den og blinklysa var den gang fra golf tror jeg. Måtte til vw forhandler for å få tak i plugg til pæra Jaja nå skal det selges, eller iallefall det som er igjen av det da. Tror nok det går an å plastre frontfangeren opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Detta så strøkent ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Denne bilen ble jo meget bra syntes også felgene var stilige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 Ja det stemmer det. Ødelagt på venstre siden. Ligger tråd om den og touringen i bilder og show tråden her.Mitt er original Rieger. Betalte over 10 lapper for det den gang. Er mange år siden da. Har originale e46 M-tech lamper til den og blinklysa var den gang fra golf tror jeg. Måtte til vw forhandler for å få tak i plugg til pæra Jaja nå skal det selges, eller iallefall det som er igjen av det da. Tror nok det går an å plastre frontfangeren opp igjen. Jeg skulle hatt med blinkelys til fangeren. Men det er bestilt fra bsbildeler så. Kommer rundt den 12 desember. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 Detta så strøkent ut Takk, takk. Har prøvd å få den så strøken som mulig da. Med god hjelp fra fattern, onkel og brodern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 Denne bilen ble jo meget bra syntes også felgene var stilige.. Takker Felgene var jeg veldig fornøyd med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Desember 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2009 God jul allesammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Stilig bil, delte meninger om stylinga. Hehe. Hvordan farge har du lakkert i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Så veldig bra gjenomført ut bilen din Likte felgene veldig godt å kul farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Januar 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2010 Fargen er en Nissan farge. Den heter ''NISSAN GN0''. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå