Gå til innhold

Ess10's E30 blir pusset opp. :) Alt på side 1 ;)

ess10
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syntes bilen din ble flott jeg.. :) liker også at bilen skiller seg litt ut, her jeg bor er det heller ingen som har sagt noe på stylingen min. Men her inne så hinter folk litt for mye :)

Ja, det er slikt det er vetdu. :P Takk for kommentar. :) Er bra at biler skiller seg litt ut, bare de er fine.

Fin bil du har foresten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om det er noen som har et slikt deksel som skjuler ledningene som skal stå under rattstammen/oppfor pedalene? Da er jeg intrisert i å kjøpe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg satt i nye stoler i bilen. Er veldig fornøyd med dem. Veldig gode å sitte i. :)

Får legge ut bilder senere når man kan legge ut. Funksjonen er vel ikke oppe å går enda.

Åsså lurer jeg fortsatt på om det er noen som har det dekselett å selge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den svartfarga du hadde på bilen var rå! vet du noe om fargekoden på den? eller holder det å si at man skal ha 2.5 liter nissan gno?:P skal selv lakkere e30`en i februar og likte denne farga godt!:)

Fargekoden er ''gn0'' ;) Å det er en nissan farge. Skal være nok til å få tak på samme farge. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sitter nok som en konge i de stolene der! Litt usikker på fargen passer, men hvis du fargetilpasser andre detaljer på bilen vil det med en gang bli jævlig stilig. Grattis!

Heldigvis har jeg svart bil, så fargen blir ikke helt brudd på fargekombinasjon. :P Å ja, de er helt konge å sitte i. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...

Lenge side det har blitt skrevet noe her nå.

I det siste har jeg fått montert xenon i tåkelysene, kjøpt CCFL angeleyes ringer å montert dem i lyktene.

Har også knust frontfangeren 2 ganger, og fikset den. XD Ikke noe å skryte av da men. :P

Nå blir det kanskje motorbytte i bilen, muligens en M50B25 motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser sykt bra ut etter min mening! Er egentlig ikke no særlig fan av ekstra plastikkfangere, men her så det faktisk ekstremt bra ut! :D

Hehe, tusen takk :)

Er heller ikke noe veldig fan av overdrevent plastikk styling. Men dette likte jeg, så jeg gikk for det. Pluss at da har jeg en bil som skiller seg ut fra andre E30'er. :) Har ikke sett mange som ligner min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin E30!

Ser bra ut :)

Jeg personlig liker ikke stylingen du har på, men det er bra du tør å gå imot strømmen, og gjør som du selv vil!

Alle har forskjellig smak :)

Lakken ser veldig bra ut! :D

Takk for det :)

Smaken er som baken :P

Lakken er bra ja. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...