MortenK Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Skader ikke å sette på plass slikte folk! Skjønner godt at du irriterer deg selvom dette er snakk om 2500kr. At folk ikke er mer annsvarsfulle en som så, får de ta konsekvensene uansett.
jpse36 Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 tror ikke han har mer penger på onsdag en i dag! virker som om du må sette igang et tiltak, isteden for å gi han nye tidsfrister
Stene89 Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 han har solgt bilen. men fikk vist ikke mer en 4000 for den. han måtte jo selge den for å betale meg. men så aldri no mer til dem.
e30no Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Da har han fremtil Onsdag til å betale. om ikke det er no penger å hente frahan innen onsdag, tar jeg turen opp til gjøvik.Meld ifra interesse om noen ønsker å være med på dette Ikke reis til Gjøvik, du er ca 6 mil for langt nord når du har kommet dit.
crizi Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 er lett med.. er lite stykke til gjøvik ja men gjøvik er et fint sted å stikke innom
Stene89 Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 Da har han fremtil Onsdag til å betale. om ikke det er no penger å hente frahan innen onsdag, tar jeg turen opp til gjøvik.Meld ifra interesse om noen ønsker å være med på dette Ikke reis til Gjøvik, du er ca 6 mil for langt nord når du har kommet dit. Å med dette mente du?
Stene89 Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 er ikke snakk om sum, men prinsipp det her=) Ja, er prinsippet. At man ikke kan stole på noen virker det som. å gotroende som jeg er går jeg på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå