///Mysild Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 nei nei! bare ha den! kjempegod... bruker den selv... jeg bruker samme pakka som deg på alle biler jeg polerer tech waxen funker som både polish og voks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 okay. bare så på nett siden til meguiar at det var en step 1 og step 2. gleder meg til å sette gang:) vet du hvordan den to hode polermaskinen som de har på biltema er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 kjøpte den i forrige uke... funker helt fint, bare ha lav fart... kjøp endel puter, evt se om du kan finne en plass som har bedre puter har ikke sett etter det selv enda... men noen bør jo ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 de felgene var perfekte på bilen Er det 19"? Og har du pakken med 265 dekk bak?? Hvordan er det å kjøre med disse? sporer bilen og er det dårlig kjørekomfort?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 de felgene var perfekte på bilen Er det 19"? Og har du pakken med 265 dekk bak?? Hvordan er det å kjøre med disse? sporer bilen og er det dårlig kjørekomfort?? jepp er 19" syns de er veldig greie å kjøre med. subber litt så skulle vel egentlig hatt 245 eller 255 på de bak så kanskje det hadde gått greit fordi det er ikke mange millimeterene det skal til. bilen sporer faktisk mindre nå enn den gjorre med vinterdekka:) hjelper å ha forskjellig bredde foran og bak for da treffer de ikke samme sporet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Det ble bra med nye felger og baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 Det ble bra med nye felger og baklykter fornøyd jeg også. må bare få bytta den delen med ryggelys, så den også er klar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 i dag har jeg testet ute de tinga jeg kjøpte fra meguiars.VELDIG førnøyd med resultatet. Jeg gjorre det for hånd i dag, men neste gang jeg kommer til kr.sand så skal jeg ta den med maskin. måtte selvsagt ta noen nye bilder etter jeg var ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Damned nice!! men soting av ruter hele veien fram og facelift eller led lykter bak hadde gjordt seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 skal sote rutene:) men har ikke så mye tid til overs for å få gjort det. tror jeg beholder disse lyktene litt til, men skal handle m3 speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 selvsagt nye eksos. har bare ikke bestemt meg for hva enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 da blir det bra vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2009 noen nye bilder. ikke skjedd så mye i det siste. fikset til sån at det ikke subber. måtte kutte vekk noe fra innsiden av fangeren i hjulhuset så ble alt perfekt. ikke noe anntydning til subbing lenger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 noen nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå