Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener BMW har greid og holde en form for særpreg. 6 serien er nydelig. Det er forsåvitt 5 serien også, men jeg tar stadig vekk feil av en Skoda modell og E39 og det er i hvertfall ikke bra. Om det forteller mest om Skoda eller BMW skal jeg la være usagt. Har ennu ikke problem med og kjenne igjen serpreget på de 3 største konkurentene, BMW-Mercedes-Audi. Håper de tre klarer og holde sitt særpreg i mange år til.

Skrevet

Jeg liker faktisk den nye 7 serien, altså den som kom i 2009.. Den er NYDELIG å se på :o Blir ikke så "gubbete" som audi sin A8.

Men 6 serien er utrolig pen, 3 seriene e46-e92 er jo nydelige.. Og 5 serien er helt råååå. Tror faktisk audi fikk inspirasjon til sin led fra BMW sin 5 serie?

E60 har jo sånn "øyelokk" øverst i lykta som er hvitt. Muligens jeg blander E60/E61.. :)

Skrevet

Bangle har, uansett hva man måtte mene om designen, radikalt endra designspråket til BMW. Dette tror jeg var helt nødvendig ved inngangen til et nytt årtusen! Han har endel genistreker på samvittigheten, men også endel grelle løsninger, spør du meg.

At han var viktig for BMW er det vel ingen tvil om. Jeg falt pladask for hans miks av konkave og konvekse flater da de kom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...