GangstaP Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Tenkte å bytte fra pærer til dioder i mine angel eyes, dvs i selve ringen som lyser, til noe som lyser mer hvitt. Vil bli kvitt det gule lyset. Har kjøpt dem hos GS-en, og er av merket Depo hvis det har noe innvirkning. Lurer på hvilke dioder jeg kan kjøpe som passer til denne lykten! Tenker å bestille hos www.dioder.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banan Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Lurer på det samme selv da jeg vil ha hvitt lys i ringene og ikke oransj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magg0 Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Glassokkel 3/5W parklys pære tror jeg det er. Fra her. http://www.dioder.no/catalog/index.php?cPath=242_243_244_37 Men ikke ta meg for altfor god fisk. Syntes bare det lignet på bildene etter at jeg skrudde opp min lykt av samme type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banan Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Har tatt av glasset på mine depolykter nå men hvordan får jeg ut pærene til Angeleyesn? Får liksom ikke tak på de siden det er så trangt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banan Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå