MLISS Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Når mitt stereoanlegg er koblet på,så er bilen strømtom. Har orginal anelgg med den store kjørecompen. Noen som har noen tips om hva det kan være???? Takker meget for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Dårlig batteri. Hvis jeg gjetter riktig blir bilen tom for strøm dersom du bruker stereo uten at bilen går. Dette tyder på at batteriet er dårlig. Du kan jo selvsagt skjekke ladespenning først. Skal være ca 14v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MLISS Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 batteri er bytta og det er fortsatt samma problem:s Andre løsninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 batteri er bytta og det er fortsatt samma problem:sAndre løsninger? Er batteriet tomt for strøm når du skal prøve å starte? Eller tømmes batteriet mens du spiller med anlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MLISS Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Batteriet blir tomt når bilen er slått av over natten. Kobler jeg ut stereoanlegget så fungerer batteriet helt feilfritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Og du har orginalanlegg? Ingen forsterker? Sikker på at spilleren slår seg helt av? At den ikke står i standbymodus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MLISS Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Orginal anlegg ja! Setter bilen i park tar ut nøkkelen. slår eg på i standby modus j tror jeg... Alt slår seg ihvertfall av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Har du prøvd å ta av fronten på spilleren da? Se om den trekker strøm da. Ellers så er jo problemet at en komponent ikke slår seg av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MLISS Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Bilen er inne på feilsøk hos bmw nå,men de finner ikke ut feilen. Blir litt frustrert når de ikke finner det ut! Betale i dyre dommer for ingenting:S Får bilen tilbke i morgen,mest sannsynlig er ingenting gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Bilen er inne på feilsøk hos bmw nå,men de finner ikke ut feilen.Blir litt frustrert når de ikke finner det ut! Betale i dyre dommer for ingenting:S Får bilen tilbke i morgen,mest sannsynlig er ingenting gjort. Min erfaring med BMW verksteder er desverre dårlig fra før av. Men det kan da ikke være så vanskelig å finne ut av. Du sier jo at når du kobler fra stereoen så er alt iorden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MLISS Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Jo,men hva gjør man når bmw verksteder ikke finner feilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 Jo,men hva gjør man når bmw verksteder ikke finner feilen? Da prøver man selv Hva slags bil er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MLISS Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Er snakk om en 97 523ia touring med proffesional anlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå