leif harald Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 bump Subber de på e30m3? får jeg k-sport bremsene bak uten at jeg må space?
patricko Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Skrevet Februar 11, 2009 bump Subber de på e30m3? får jeg k-sport bremsene bak uten at jeg må space? subber ikke i det hele tatt. usikker på im du får på de felgene bak med k-sport brems kan sjekke klaringen ifra orginal bremsene til senteret viss det hjelper deg noe?
leif harald Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 bump Subber de på e30m3? får jeg k-sport bremsene bak uten at jeg må space? subber ikke i det hele tatt. usikker på im du får på de felgene bak med k-sport brems kan sjekke klaringen ifra orginal bremsene til senteret viss det hjelper deg noe? Ja, eller kan prøve en kompiss sine også, gjør det jeg så hører du fra meg.
leif harald Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Kan du sjekke bak på felgen (den siden som blir skrudd fast inntil bremseskiven/navet) legge en vader oppå der å måle ned fra den til eikene får å sjekke hvor mye klaring det er der, om det i d heletatt er klaring da
patricko Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Skrevet Februar 27, 2009 er mest sannsynlig solgt for 8000, Er 5 serie innpress
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå