Gå til innhold

E34 M5 Til salgs!

VillKapping
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen er ombygd fra 1988 520i til M5 3.6.

Komplett ombygd med drivverk, bremser, motor og girkasse. Godkjent ombygd hos TUV Tyskland. Godkjent ombygd og EU godkjent 19.12.2008 hos Biltilsynet, inkludert felger og nye senkefjærer av typen H&R 29579.

Bilen er lakkert i M3 CSL grå og har 18" MK motorsport felger på sommer med 10" felg bak med 265/35-18 og 8,5" foran med 235/40-18.

Vinterfelger er 17" M5 replica med 225 dekk.

Diverse annet er sorte DE lykter, svart skinn, nybygd aircondition anlegg til ny type gass.

Skiftet til M3 drivknute da den gamle ikke var god. Dette skjedde for ett år siden. Nytt oppheng eksosanlegg.

Ellers så har den ny termostat og Bosch bilverksted har gått over det elektriske for ett år siden. Da ble også utetemp føleren skiftet, men den viser fremdeles -37 grader så er noe med koblingen inn til kjørecomputeren å gjøre. Har ikke hatt tid til å se på det selv, men for en med bedre tid så er det sikkert ikke store greia. Får en feil på bremsebelegg i check control, men ifølge de som tok EU kontroll så er det ikke noe feil der.

Ved EU kontroll rett før jul ble følgende gjort:

Skiftet foring i bakre bærearm foran på begge sider.

Skiftet høyre og venstre styrestag.

4-hjulskontroll.

Skiftet batteri og batterifeste.

30. Januar ble det også skiftet slavesylinder girkasse.

Nye stoffmatter med M logo og nytt M5 merke i fronten.

Vinterdekk er av typen Nokia Hakkapelita, har gått en sesong og er piggfrie. Felgene er like gamle.

Sommerdekkene har 2 nye bakdekk. Dekkene foran er ok.

En veldig fin bil i god stand selges grunnet husbygging.

Pris: 139 000 kr.

ct1s8gnmayo05ck3u9uz.jpg

k7jhttqbe98aeozackqf.jpg

2o08xfk91dnlgk2mzjlj.jpg

isuoovqatn98t0rc2nu3.jpg

zbr5v154vl0n2sxhf7l2.jpg

47bgk5qgv37gxse7t7wj.jpg

bs8rzhu5llf66nqjmmj8.jpg

ydb29dokr0b7mns1xvm3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Som det står øverst i tråden så er bilen godkjent ombygd hos biltilsynet 19.12.2008. Fjærer og felger er også godkjent samtidig og står også i vognkortet. Ser at jeg skulle uthevet det litt, blir litt gjemt i teksten, beklager..

Km stand er 138000 km. Speedometeret er hentet fra donorbilen. Dette er jo ikke garantert selvsagt, men har ikke noe grunn til å mistenke at den skal ha gått så mye mer.

Rust har jeg ikke sett noe til, så det skal være ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Som det står øverst i tråden så er bilen godkjent ombygd hos biltilsynet 19.12.2008. Fjærer og felger er også godkjent samtidig og står også i vognkortet. Ser at jeg skulle uthevet det litt, blir litt gjemt i teksten, beklager..

Km stand er 138000 km. Speedometeret er hentet fra donorbilen. Dette er jo ikke garantert selvsagt, men har ikke noe grunn til å mistenke at den skal ha gått så mye mer.

Rust har jeg ikke sett noe til, så det skal være ganske bra.

Så den var godkjent ombygd, men det jeg lurte på var om du hadde papirer som kan bekrefte km-stand eller lignende. Uansett så svarte du på det :) Men vet du hvilke modell M5-delene er da? Og er den registrert for 4 eller 5 personer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...