Bmw_e39 Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Heisann, selger navi til e39 om noen er interessert i og kjøpe... kjøpte selv med planer om og montere det i min egen bil, men det har ikke blitt noe av, og kommer ikke til og bli gjort heller, så det jeg selger er skjermen (den lille) ledningsnett, dvdspilleren, cd`n, cd veksler, orginal bmw sub, og masse små bokser som hører med... kom med bud, har ikke bestemt meg for noe pris, men bruk huet og kom med et fornuftig bud... bilder sendes til de som er intr. er ikke så mye inne her, send meg mail om du syns jeg bruker litt lang tid eller du vil ha fortgang i tinga... Geek_fun@hotmail.com
JoeNasty Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Kan du liste opp med delenr?Biler av hvilken stand det er i?
Bmw_e39 Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 har ikke delene hjemme akkurat nå, og jeg har operert mandlene... men det er den skjermen som er til e39 med alle knappene på siden av, og kassett spiller, så er det som nevnt cd-veksler og dvd spiller og dvd plata, pluss den sub greia, og ledningsnettet... ledningsnettet er litt klipt i, men det som er klipt av trur jeg er til høytalerene, med litt vilje og interesse så skal detta gå bra...
JoeNasty Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Så dette går rett inn med andre ord?Alt er komplett?Vet du hva som må til for å få til 16:9 skjermen med det utstyret du har?Bare å bytte skjerm isåfall?Er det nav på dette eller må det kjøpes i tillegg isåfall?
Bmw_e39 Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 ja det er navi ja, selges som sagt med dvdspilleren og cd`n og navienheten, om du skal ha den store skjermen så regner jeg med at det kun er og få tak i skjermen og bytte ut, men det er ikke jeg sikker på...
JoeNasty Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Faen at jeg driver med oppussing av bilen og interiørbytte om dagen.Hadde lagt inn bud tvert. Ikke noe du trenger til bilen?Faceliftfanger og skinnseter med elektrisk korsryggstøtte men ellers manuelle kanskje??
Bmw_e39 Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 åssen farge er det du har på interiøret a? driver med oppussing av min egen blir m5 fanger med m5leppe, full xenon front, bakrutesenker, m5 vipp på bagasjen, også blir det lakk av panser og passasjer dør foran og bakluke... 4x12" dynabel i bagasjen, men akkurat nå er det et lite "skade" avbrekk på 2 uker da ;-P hehe
toomas Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 sikkert allt for dårlig men slenger inn ett bud på 1000 kr. et sted må mman jo begynne
Bmw_e39 Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 et sted må man begynne ja, men ikke for og være frekk, står at man skal bruke huet, og folk prøver og selge bare skjermen for 4000, da skjønner de fleste av 1000 ikke går for alt...
JoeNasty Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 De stolene er svarte.Egentlig en kompis som har de men han skylder meg penger så demonterer de lett.Kjøpte de av meg så skulle jeg få penger siden.De har ikke kommet ennå. Hvis budrunden startet på 1000 kan jeg jo by 2000 med en gang Bytter nå til elektrisk sportinteriør med nedfellbare bakseter farge svart og skal på med m5 fanger.Og er luta lei den uoriginale pioneerspilleren jeg har og kunne tenkt meg 16:9 skjermen med alt utstyr.Skjermen kunne jeg jo skaffet fra Sverige og kjøpt resten av deg.Men akk, alt koster jo penger
Bmw_e39 Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 hadde du fått tak i svart skinn foran og bak så kanskje, så kunne vi snakke pris, men jeg har grått i bilen min nå, ser ikke bra ut med svarte foran og grått bak da men trur det kunne vært tøft med grå dører og svarte stoler (individual ) hehe... for og si det sånn så trenger jeg penger, lar opplegget reise om noen kommer med et fornuftig bud 2000 er hvertfall nærmere eller om noen har en iphone med 3g og 16gb er jeg intr... hehe
Bmw_e39 Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 desverre fast :-/ men går det ann og sette inn nedleggbare der a tru? få ordna til no, eller er den metallryggen i veien?
JoeNasty Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Jeg skal bygge om fra fast til nedleggbart om ikke så alt for lenge.Skal få en annen til å gjøre det. Er litt jobb og du må ha de festene til setet og sveise inn de.Men er jo en fin ting å ha.Fikk settet mitt så billig at det er økonomisk forsvarlig for min del Seterygg i svart skinn fikser du billig vet du,så får du stolene mine og noen kr i tillegg så får jeg det jeg vil ha i bytte
Bmw_e39 Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 hehe... er det varmesetter? og hvis du skal bygge om fra faste til nedleggbar, hvilken farge er det på de baki din nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå