jon///M Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 finnes det en diskre takvinge til e46 touring? feks en som bare fortsetter litt til på det utstikket som allerede er der? vet det finnes til 1serien men skulle gjerne vist om det finnes til e46 og ev bilder av noe slikt
wagon Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 finnes det en diskre takvinge til e46 touring? feks en som bare fortsetter litt til på det utstikket som allerede er der? vet det finnes til 1serien men skulle gjerne vist om det finnes til e46 og ev bilder av noe slikt Synes denne er rå Men om den er så diskre som du vil ha vet jeg ikke. http://www.swedenautolights.se/ListProd ... x?cat=2029
jon///M Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 hmm. synes den var litt stor. noen som vet om noe annet?
Rayb Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Har E46 Touring selv, så jeg slenger meg på denne tråden... Det er ikke lett å finne "god-biter" til Touring modellen.
Rayb Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Her er bilde av min Touring med original "takvinge" som følger med MSportII pakken:
jon///M Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 hmm... den ser ike noe anderledes ut en min. min er også org msport 2 kunne tenkt meg noe som ser omtrent likedan ut men kanskje 1-2 cm lengere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå