fastbeamer Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Da er det vel på tid med en prosjekt tråd for bilen min også Dette er en 87mod 318 m10 som skal konverteres til turbo og skal få datasprut med mye mer.. mye skal skje med den vil prøve meg på denne motoren pga at det meste som går av bmw er 6cyl med turbo og vil prøve meg litt frem Kom gjerne med innspill med Ris & Ros Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbeamer Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 Holder nå på og bygge et innsug som er nesten ferdig.. slenger med noen bilder av det Her har jeg kappet den orginale flensen av en 318i motor. den må også forlenges mye mot plenumkammer for bedre respons på lavere turtall.. Her er jeg begyntmed plenumkammer. begynner og ta form nesten ferdig og må prøve monteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Hvordan går det her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 m10 turbo er rått. ikke mange som bygger slikt og derfor mer morro er det. bygger du den riktig så kan du øke motorens effekt med 400% hva har du gjordt med innmat? (stempler råder veiv osv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Vil se oppdateringer her!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Såg veldig bra ut plenumet. Rør dim? 3"? Lage skikkelig rustfritt grenrør og da vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 oppdatering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbeamer Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 hei. har vært litt borte fra forumet den siste tiden men mye nytt er i bane, plenum er i 3,5" på dette innsuget. innmaten vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med ennå.vet heller ikke hvor- mye effekt det holder til.. noen som vet? har også begynt med grenrør som snart er ferdig stilt. (bilder kommer) Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Liker innsuge ditt Kunne tenkt meg å få bygget et slikt selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbeamer Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 kan sikkert lage flere ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbeamer Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 Da kommer det en liten oppdatering på bilde fronten.. Innsuget nermer seg ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 Genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbeamer Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 Grenrør tar også form.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbeamer Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2009 takker for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Mars 30, 2009 Share Skrevet Mars 30, 2009 tøft prosjekt skal du gjøre noe med stempler, råder o.l ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå