jcboska Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Skrevet Februar 14, 2009 nå ser det ut som radiator, motor, ledningsnett, hjerne, girkasse med overføring blir solgt. er ikke det noen som er int. i noe mer?
Mats_St Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Har du Varmeapprat motstand å begge ledningene m/plugg som skal gå til slitasjevarslere på bremser forran? Rivd tvers av på min.. Pris? Mvh Mats_St
mad-mads Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 takker for rattet jcboska! dette er en hyggelig kar jeg kan anbefale å handle av!
jcboska Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 tusen takk mad-mads:) Mats_St: er ikke sikker på motstanden da drivverk var førsteprioritet men kan sjekke gjennom delene en av dagene da:) Baklyktene er ikke solgt likevel, pga veldig useriøs "kjøper"
jcboska Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 merket at jeg har original bmw-forsterker, antenne til mobiltelefon og avtagbart hengerfeste til salgs på denne også! og en del andre duppeditter;)
E34-Sprova Skrevet Februar 25, 2009 Skrevet Februar 25, 2009 hei kabinblæser/ vifta/ motoren til varmeapparatet har du den? hvilket merke? hvor mye?
jcboska Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Skrevet Februar 28, 2009 heikabinblæser/ vifta/ motoren til varmeapparatet har du den? hvilket merke? hvor mye? motoren skal vel ligge en plass ja, er ikke sikker på merke/pris.
E34-Sprova Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 heikabinblæser/ vifta/ motoren til varmeapparatet har du den? hvilket merke? hvor mye? motoren skal vel ligge en plass ja, er ikke sikker på merke/pris. prøv å finn ut hvilke merke da! kan ikke gi deg pris uten å vite merket
jcboska Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Skrevet Februar 28, 2009 jeg kan få sjekket ut dette neste helg
bmw520 Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Pris på shadowline utvendig/innvendig? disse skal han ha selv den pungen Sorry Jon, måtte bare si d hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå