Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link

Hva syns folket om denne bilen? Vurderer den litt, og har vært å prøvd den. Men jeg lurer litt på hvorfor den ikke har blir solgt tidligere. En 2002mod til den prisen er jo ikke så verst, eller har jeg oversett noe?

Den har jo godt langt, men det betyr ikke så mye for meg, da jeg ikke bruker bil til jobb, og har en familiebil i tillegg så jeg vil ikke kjøre på den så mange km i fremtiden.

Felgene har jeg ikke sansen for, men de er jo fort gjordt å bytte ut.

Skrevet

Bil & Invest har vel et litt frynsete rykte ihvertfall.. (De som solgte tidligere vraket RS4 uten å opplyse kjøper om dette).

Var litt småluring da en kamerat av meg kjøpe en E34 av de for noen år siden.

Kjøp ihvertfall ikke av de uten å få en skikkelig tilstandsrapport fra f. eks. Jæger. De pleier å gjøre en bra jobb på dette.

Skrevet

Fin bil men som Hansh sier at du for en skikkelig tilstandsrapport, med tanke på hva firmaet har gjort tidligere :wink: Lagt merke til selv bilen at det har vært til salgs lenge.

Skrevet

Jeg bekymrer meg ikke så mye for firmaet, de har vel sine svin på skogen, men de selger jo endel dyre, eksklusive biler, så pill råtne tror jeg ikke de er. Det er uansett sikrere enn å kjøpe privat.

Jeg tenker mer på om det er noem som kjenner til bilen?

Og om det er noen som har en formening om hva som gjør at den ikke er solgt... om jeg har oversett noe!

Det er jo både større bremser, sort skinn, harman-kardon hifi, takluke..

Skrevet
  bmwlukas skrev:
Jeg bekymrer meg ikke så mye for firmaet, de har vel sine svin på skogen, men de selger jo endel dyre, eksklusive biler, så pill råtne tror jeg ikke de er. Det er uansett sikrere enn å kjøpe privat.

Jeg tenker mer på om det er noem som kjenner til bilen?

Og om det er noen som har en formening om hva som gjør at den ikke er solgt... om jeg har oversett noe!

Det er jo både større bremser, sort skinn, harman-kardon hifi, takluke..

Om jeg ikke husker feil, så var den tilsalgs privat først :?

Skrevet
  diesel_luring skrev:
det at den har større bremser er vel ikke noe pluss akkurat, da er jo bare tidligere eier glad i å skru.......

skinn er standar så noen utstyrs bombe er den vel ikke akkurat da...

hehe, man kan se på calipperne at de har stått på bilen en stund også :P

Skrevet
  diesel_luring skrev:
det at den har større bremser er vel ikke noe pluss akkurat, da er jo bare tidligere eier glad i å skru.......

skinn er standar så noen utstyrs bombe er den vel ikke akkurat da...

Du er en sånn forum kverulant du? Hvis du ikke har noe konstruktivt å komme med, så kan du bare holde labbene av tastaturet.

Jeg vil kun ha fakta om bilen, og du har jo tydligvis ikke snøring.

Skinn er IKKE standard, og SORT SKINN som jeg skreiv er ihvertfall ikke standard. DU får både grønt,gult,grått,blått, ja, you name it!

At det er større bremser på bilen betyr at eier har brukt litt penger på bilen, syns jeg.

Så hvis noen vet noe, tar jeg gladelig imot litt info=)

Skrevet

du spørr om bilen.

og de påstår at det er mye utstyr og de oppgir skinn som ekstra på m3 er det standar.

ekstra ang seter på m3 er alcantara.

det er nok endel pruttings monn på bilen, og dersom du vurdere denne bilen seriøst så ville jeg snakket med tidligere eiere, de er enten blodig seriøse eller en tulling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...