caaatooo Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Du har en hæli' stå på innsats! Blir morsomt å se denne trille rundt i byen
k3n Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 Du har en hæli' stå på innsats! Blir morsomt å se denne trille rundt i byen Takker Takker! Må få bilen ferdig til sommerstid her i Nord! Nå blir eksos og hjulbuene bak påbegynt og fronten fullført iløpe av uka!
k3n Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Skrevet Mars 15, 2009 Fronten er så godt som ferdig nå =) Litt fin sparkling igjen. Nå begynner det morsomme med å bredde rompa
k3n Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 Tenkte legge ut noe bilder av frontfangeren for å se hva folketsmeninger er Fangeren er ikkje lakk klar, men gjenstår ikkje så mye.
S.Arnesen Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 de to utstikkerene fra fangeren, er det forskjellig størrelse på dem?
k3n Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 Har lampa stående ifra den ene vinkelen, men det er ikkje forskjellig størrelse De er lik på alle mulige måter jeg har klart å målt!
kjetillu Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 bi jævli stili dettan;) bi litt meir nebyggd enn m3 fangeren. syntes at d du har jort hittil e veldi bra;) Stå på bi fette stili dettan
ivlund Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 Dette ser jo ut som ett bra prosjekt, blir spennende og følge med fremover
k3n Skrevet April 1, 2009 Forfatter Skrevet April 1, 2009 En liten innsats på fronten igjen. Venter enda på noe glassfiber deler som er bestilt for å gjøre jobben litt lettere med breddinga bak. Kritikk ønskes!
///Mysild Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 skal det være så lavt? hehe... den fronter har store muligheter til å bli min favoritt e46 front (ettersom den er lik den sølve coupeen fra usa)
k3n Skrevet April 1, 2009 Forfatter Skrevet April 1, 2009 skal det være så lavt? hehe... den fronter har store muligheter til å bli min favoritt e46 front (ettersom den er lik den sølve coupeen fra usa) Ingenting å legge skjul på. Inspirasjonen til hele bygget er hentet ifra den bilen!
///Mysild Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Ingenting å legge skjul på. Inspirasjonen til hele bygget er hentet ifra den bilen! hehe... da har den jo potensiale
anders87 Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Bilen til ///OSS på e46fanatics er jo syyyk, og syntes fronten ta form til og bli ganske så lik etter du hadde begynt og modifisert den Tror denne her blir skamrå, med tanke på hva du har tatt noen av ideene fra
k3n Skrevet April 2, 2009 Forfatter Skrevet April 2, 2009 Begynte å klø i nevene når jeg så bilen til ///OSS aka Luis! Nå er bilen din ikkje helt bortevekk den heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå