k3n Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 Her er noen bilder usparklet og grovt støpt ferdig! edit: bilen står på bukker bak, blir ikkje så høy. Har regnet meg fram til at den blir senket rundt 55mm framme og 70-80mm bak. e46en "lener" litt framover så nå blir det ganske plan uten at bakhjulet forsvinner oppi bilen. Blir kant i kant med skjermkanten
nitrox111 Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Synes 55/70-80 senk høres ut som det blir litt vell mye rallystuk :S Har selv senka 65/60 og da synes jeg bilen står ganske rett uten noe spess stuk =P
k3n Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 Baserer min måling på at jeg har den dag idag 35/10 H&R fjærer, de senker 55/30 til sedan. Men bakfjærene er hæyere enn original fjærene som sto på bilen ! Men mistenker din 60mm bak kan stemme bedre enn det jeg har på min.
k3n Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Skrevet Juni 25, 2009 Noe er skjedd, enda i byggefasen, men begynner å ligne på NOE ihvertfall Edit: Baklyktene skal kjøpes nytt er JetBlack tak med ACS bakrutesenker soting er planlagt naturligvis ikkje de felgene kanskje shadowline?
Turok Skrevet Juni 25, 2009 Skrevet Juni 25, 2009 dette er virkelig noe man kaller rått!!! Shadowline ikke en dum ide! samt sorte gjeller i skjermene, noen feite kantfelger så er du trygt i mål! stå på videre
k3n Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Skrevet Juni 25, 2009 Tenker jeg kjører Carbon gjeller siden panseret er i carbon, men litt usikker på alt. Får se når jeg får på alt som mangler som er endel
|Andreas| Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 Den ble blå, ja! Kult. Gå for shadowline, ser mye bedre ut imo
L-V.H Skrevet Juni 26, 2009 Skrevet Juni 26, 2009 se her ja, enda ein som bygger widebody. ser bra ut dette her. gleder meg til og se den ferdig
k3n Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Skrevet Juni 26, 2009 Sett litt igjennom tråden din må jeg innrømme for å se hvordan du har gjort ting Jeg har laget mye for hånd da med leire og glassfiber og ikkje kjøpt et kit
k3n Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Skrevet Juli 5, 2009 Har tatt noen nye bilder på en random parkeringsplass, ingenting kunstneristisk overhodet. Alle bildene er tatt med N95 å gjør folk oppmerksom på at bilen ikkje er helt ferdig enda
Ivanrogov Skrevet Juli 5, 2009 Skrevet Juli 5, 2009 Har nok sett litt bedre ut med blått panser også..
Fredheim Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Den ble blå, ja! Kult. Gå for shadowline, ser mye bedre ut imo Ehh hvorfor misliker alle chromeline :S
Eivind_MH Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Denne ble tøff..! Gjorde den spesiell me den modinga av fangere.. som er en bra ting..! Har nok sett litt bedre ut med blått panser også.. Var bare tøft med karbonpanser og tak.. trodde aldri jeg skulle si d, men jeg ville behold baklyktene. De passet godt inn..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå