Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er noen bilder usparklet og grovt støpt ferdig!

wide.jpg

wide2.jpg

edit: bilen står på bukker bak, blir ikkje så høy. Har regnet meg fram til at den blir senket rundt 55mm framme og 70-80mm bak. e46en "lener" litt framover så nå blir det ganske plan uten at bakhjulet forsvinner oppi bilen. Blir kant i kant med skjermkanten :)

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Synes 55/70-80 senk høres ut som det blir litt vell mye rallystuk :S

Har selv senka 65/60 og da synes jeg bilen står ganske rett uten noe spess stuk =P

Skrevet

Baserer min måling på at jeg har den dag idag 35/10 H&R fjærer, de senker 55/30 til sedan.

Men bakfjærene er hæyere enn original fjærene som sto på bilen ! Men mistenker din 60mm bak kan stemme bedre enn det jeg har på min.

• 1 month later...
Skrevet

Ferdiglakkert.jpg

Noe er skjedd, enda i byggefasen, men begynner å ligne på NOE ihvertfall :)

Edit:

Baklyktene skal kjøpes nytt

er JetBlack tak med ACS bakrutesenker

soting er planlagt

naturligvis ikkje de felgene

kanskje shadowline?

Skrevet

dette er virkelig noe man kaller rått!!! :shock::) Shadowline ikke en dum ide! :wink: samt sorte gjeller i skjermene, noen feite kantfelger så er du trygt i mål! :P

stå på videre 8)

Skrevet

Tenker jeg kjører Carbon gjeller siden panseret er i carbon, men litt usikker på alt. Får se når jeg får på alt som mangler som er endel :)

Skrevet

Sett litt igjennom tråden din må jeg innrømme for å se hvordan du har gjort ting :)

Jeg har laget mye for hånd da med leire og glassfiber og ikkje kjøpt et kit

• 2 weeks later...
Skrevet

Har tatt noen nye bilder på en random parkeringsplass, ingenting kunstneristisk overhodet.

Alle bildene er tatt med N95 å gjør folk oppmerksom på at bilen ikkje er helt ferdig enda :(

Blbil1ed.jpg

blbil2ed.jpg

blbil3ed.jpg

blbil5.jpg

blbil6ed.jpg

• 3 months later...
Skrevet

Denne ble tøff..! Gjorde den spesiell me den modinga av fangere.. som er en bra ting..! :)

Har nok sett litt bedre ut med blått panser også..

Var bare tøft med karbonpanser og tak..

trodde aldri jeg skulle si d, men jeg ville behold baklyktene. De passet godt inn..! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...