Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo. jeg har et lite problem. har en e30 320 som det bare var reint vann i. og det har frysi. åssen får jeg detta til og smelte igjen? bilen står ute og har ikke tilgang på strøm der den står nå. jeg har tatt ut radiatoren og smeltet den. men hva kan jeg gjøre med resten?

Skrevet

Vil fått tak i lang leding,og fått lånt deg en byggevifte. 3KW. Og sett den ned i motoren..

Koble ut baterie da. :) Og al den stå der mange timer.

Da skal det vel tine godt

Skrevet

Denne berger du nok fint. :)

Men få den inn i varmen fort som fy ja.

Og ikke kjinn på starteren før du har tint ned vannet.

Du kan til nød ta av viftereimen, da skal det være mulig å starte bilen uten risiko for å ødelegge vannpumpen. Men du trenger en lader eller noe skal den stå å gå seg varm uten viftereim.

Sålenge frostpluggene er like hele tror jeg ikke blokka har sprukket. :)

Skrevet

La den få stå og varme seg en go stund, også tapper du ut så mye som mulig av kjølevannet Tilslutt fyller du opp med glo varmt vann for å fjerne resten av isen, om det er noe igjen såklart...

Skrevet

var lissom det at jeg ikke har noe garasje og bilen fikk jeg ikke opp bakken neddi her. og tør ikke starte den. men hadde det ikke gått and og strekke en kabel og rigge meg til med varme pistol og en vifte? har faktisk en sånn bygg varmer under beina nåXD så trur jeg går for den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...