dram1983 Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 noen som vet om noen steder som de har greie felger til en grei pris? Holder til på Østlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 http://www.dekk-spesialisten.com/26.html Og www.styling-tech.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenni Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Prøv også www.megahjul.no og www.eiker.no Vet at disse har billige dekk og felger, evt pakketilbud. Forøvrig så mener jeg at det er viktig med gode dekk som ofte koster litt. Har snakket med entusiaster som sier at billige kopi felger er noe dritt å kjøre med. Jeg har ikke merket at bilen ble dårlig på noen som helst måte i forhold til gode orginalfelger. Men når det er sagt, så påstår de som kjører mye på bane om det er forskjell på gode eller mindre gode felger, men folk flest merker ikke noe. Du kan jo også gjøre "kupp" på finn.no. Har erfart at du kan prute ganske mye på brukte felgpakker som folk vil bli kvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 åh fikk plutselig lyst på Tiffando 311 felgan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Felger annser jeg til og være forbruksvare. Kjøp noen billige som du liker og bytt dem ut når du begynner og bli lei dem. Dyre felger har man ofte ikke råd og bytte ut og så er ingen villig til og betale særlig mye for brukte felger heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dram1983 Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 hva er det som er grei dekk dimm a? 225/40-18? 225/45-17? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 235/45 hvis du skal ha 17" iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå