ivlund Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Hei Lurte på om det er noen her inne som veit hvor jeg kan få tak i skiltholder til det nye plastikk skiltet man får på biler nå. Har hørt med Autozentrum på Økern (Oslo), men dem hadde ikke fått holdere til den nye typen skilter enda
milhouse Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 HeiLurte på om det er noen her inne som veit hvor jeg kan få tak i skiltholder til det nye plastikk skiltet man får på biler nå. Har hørt med Autozentrum på Økern (Oslo), men dem hadde ikke fått holdere til den nye typen skilter enda stenshagen skal ha. kom innom på mandag og spør etter melhus
ivlund Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 Vet ikke om jeg har mulighet til å stikke innom Stenshagen på mandag, men da veit jeg ihvertfall hvor jeg kan dra. Takker
milhouse Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Nye skilt IGJEN? jada og de er STYGGE..... plastikk som det ikke går å skru i. Ryktene sier at sverige har hatt skiltene en periode, men sluttet grunnet kvaliteten. Da begynner vi med de!!! Heia Norge...
Bjørn 320 Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Nye skilt IGJEN? jada og de er STYGGE..... plastikk som det ikke går å skru i. Ryktene sier at sverige har hatt skiltene en periode, men sluttet grunnet kvaliteten. Da begynner vi med de!!! Heia Norge... Hmm...så det er samme typen som før, berre at dei er av plast i staden for aluminium? I tilfelle skal det vel gå an å bruke samme skiltholdarar som før, f.eks dei som er til salgs her på forumet?
jon///M Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 det går ikke pga at di nye skiltene er veldig mye tykkere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå