Vanilla_ninja Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Hver gang jeg går inn på en tråd jeg har lest før, men som noen har skrevet nytt innlegg i, kommer jeg til første innlegg. Hvis jeg klikker meg inn på tråden via bimmers.no sin hovedside kommer jeg imidlertid rett til siste innlegg i tråden. Er det noen som vet hvorfor dette skjer? Jeg begynner å bli lei av å gjette meg til om jeg var på side 88 eller 89 i tråden jeg leste i går... Beklager om dette skulle vært tatt opp et annet sted, men det passet liksom ikke i tulletråden heller. LJ
wagon Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Om du trykker på så kommer du til siste innlegg. Trykker du på overskrift kommer du til først side. Blir det samme som å trykke på trådnavn på hovedsiden.
Vanilla_ninja Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 Aiai. Så enkelt kan det gjøres. En ny verden åpenbarte seg plutselig her, og all produktivitet (faglig og annen) kommer til å øke drastisk...
S.Arnesen Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Aiai.Så enkelt kan det gjøres. En ny verden åpenbarte seg plutselig her, og all produktivitet (faglig og annen) kommer til å øke drastisk... ikke skryt på deg noe nå æ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå