Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her å lurer på om jeg skal bygge meg bråke eksos, så da lurer jeg på ;) Hva om jeg legger rake rør fra katalysator å bak ? blir de sykt mye bråk? eller kanskje jeg skal la midtpotta stå på bilen, å legge rør fra der å bak ? :D

Skrevet

Kanskje en blir stoppa, kanskje ikkje ;):P neida, slik er det i oppi hodet mitt nå, jeg vil ha eksos som bråker litt/middels mye, men den skal ikke bråke så jeg høres på mils avstand :P sånn anlegg har jeg hatt tidligere, det blir bare slitsomt å kjøre med ;) Derfor så lurer jeg rett å slett på hvor det er lurest å avslutte orginalanlegg :)

Er det ikke sånn att vist motor ikke får motstand i det hele tatt i eksos så taper en effekt ? :roll:

Skrevet
Kanskje en blir stoppa, kanskje ikkje ;):P neida, slik er det i oppi hodet mitt nå, jeg vil ha eksos som bråker litt/middels mye, men den skal ikke bråke så jeg høres på mils avstand :P sånn anlegg har jeg hatt tidligere, det blir bare slitsomt å kjøre med ;) Derfor så lurer jeg rett å slett på hvor det er lurest å avslutte orginalanlegg :)

Er det ikke sånn att vist motor ikke får motstand i det hele tatt i eksos så taper en effekt ? :roll:

Med for liten eksosmotstand kan du risikere at bensin/luft blandingen delvis blir sugd ut under veksling ja,spesielt viss du har liten lobe separasjon på kam.

Skrevet

i ditt tilfelle ville jeg ha skaffa meg eisenmann eksos, nydelig seksersang i den:p

om det står på penger så ville jeg fjærna lyddemperen midt under bilen og hatt org bakerst, kanskje lage en liten eksoslekasjoe.

men som sagt, aller helst eisenmann eksos, det blir jo lovlig også

Skrevet

Når det blir snakk om Eisenmann så JA, veldi gjerne det, men da står det på penger ;) Hadde supersprint cat back på forrige BMWen min, en 12V 525 E34 :) Men ble ikke kjempeimponert av lyden, bare en anelse dypere enn orginaleksosen, så veeeeldi fint ut ja, men lite lyd ;)

Skrevet
i ditt tilfelle ville jeg ha skaffa meg eisenmann eksos, nydelig seksersang i den:p

om det står på penger så ville jeg fjærna lyddemperen midt under bilen og hatt org bakerst, kanskje lage en liten eksoslekasjoe.

men som sagt, aller helst eisenmann eksos, det blir jo lovlig også

lage en eksos lekasje ?:) bruker selv 2.5" rør fra manifoild å ut simons lyd demper og supersport potte i enden.elsk lyd :)

fynker fint om du kjøper et eksos anlegg fra supersport el..2500-3500kr får fin fin lyd da :)

Giljen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...