Atles Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Hei. Problemet er at bilen ikke vil starte lengre. Lurer på om det kanskje er startsperra så har koblet av batteriet for natten. For den går fint rundt på starteren, men skjer ikke stort mer. Så da lurte jeg på om det er noen andre ting jeg også kunne ha sjekket? Takker for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Årsmodell er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atles Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 det er en 1994, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Har du sjekket om det er gnist på den? Ta opp en av coilene, la jordingen sitte på, sett i en plugg og jord pluggen til gods. Kinn på starteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm50turbo Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 tror at viss sperren er inne så funker det ikke å kinne driten på starteren engang. mulig jeg tar feil?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 tror at viss sperren er inne så funker det ikke å kinne driten på starteren engang. mulig jeg tar feil?? Vil kinne ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atles Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2009 har ikke sjekket om det er gnist enda men skal bort å gjøre et forsøk nå håpe det var så lett som å la batteriet være ut koblet over natten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ketil74 Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Hadde en 325i 1994 en gang og den dro rundt fint men ville ikke starte,feilen var veivakselsensor og kamakselsensor som måtte byttes.Finer du ikke ut av det så ta en diagnose så finner de feilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atles Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2009 jaok vi har nå mulig kommet frem til at det er bensin pumpa. men der går det 2 plugger inn. hvor kun en av de har spenning. så lurer da litt på om det kan være et reele? sjekket sikringen den er ok. Så er det noen som vet hvor reelet til bensin pumpe er. har ikke noe dokumentasjon på det i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 ja det sitter i sikringsbokse. Under et plastdeksel helt til venstre i boksen(når du står foran bilen). Jeg tror det er det releet som er lengst frem, mot radiator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atles Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2009 da starta den igjen både bensin pumpa og releet hadde gått :S Men takker for alle tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå