mad-mads Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 lurer på om toppen må komme fra en m50 b25, eller om jeg fks kan ta fra en m50b20? og hvem topper som evt passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 b20 passer, men den har mindre diameter på sylindrene, så d får mindre sylindervolum, motoren kommer til å gå dårligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-325- ... ccessories Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Også bruker du Jetcarrier for frakten. ca 1300 kroner fra usa til norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Edit: så feil, toppdeksel passer men tror ikke toppen ellers passer. Sjekket etk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Det er to ulike topper. Men det går an å sette b20 topp på b25 som sagt. Men den kommer til å gå dårligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mad-mads Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 ok, at det går dårligere er uaktuelt. hehe. det passer vel fra 325 til 525? begge er m50 motor hvis jeg ikke husker feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 ja det passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mad-mads Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 ok, da vet jeg det jeg trenger. takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Skjønner ikke hvorfor det skulle gå dårligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Skjønner ikke hvorfor det skulle gå dårligere. Hvorfor sjønner du det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Skjønner ikke hvorfor det skulle gå dårligere. Hvorfor sjønner du det ikke? Fortell meg. Har du montert 20 på 25? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Utifra sånn jeg ser på det burde det jo igrunn gå bedre.. Da man gjør fobrenningskammeret mindre, og det burde igjen gi mer komp..? Vet ikke om jeg er helt på bærtur her nå men.. Jeg ville uansett ikke satt på B20 topp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Skjønner ikke hvorfor det skulle gå dårligere. Hvorfor sjønner du det ikke? Fortell meg. Har du montert 20 på 25? Du begrunner ikke hvorfor du mener det du gjør. Hvorfor skulle jeg ha til tro til det du sier uten begrunnelse når jeg spør hvorfor du ikke sjønner sånn helt uten videre. I utgangspunktet var jeg intressert i å kansje snappe opp litt lærdom men du virker veldig knippen på det egentlig. Men heldigvis finnes andre en deg også kan svare høflig tilbake med fornuftig og nyttige lærdom av svar. Nei Hofstad ikke montert topp på m50b20 på m50b25 men toppdeksel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm50turbo Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 er forskjell på kammer og ventiler på b20 og b25. det går vel fysiskt på men det ville ikke jeg gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå