John H Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Sitter å lurer på om noen har en arbeidsbil evt. bmw som de ville bytte i min audi 1,9 tdi 93' modell. Svart bil. Panser er lakket av amatør, men ser det ikke så veldi godt. Den har gått rett over 300k km, EU godkjente den for ca 1 mnd siden så her slipper en å tenke på noe slikt Ellers har den rails og hengerfeste, pen innvendig. Bruker lite diesel. Den har også 16" Alu felger med gode dekk, vinterdekk følger også med, men punkterte ene dekket herom dagen:( Den har også senkesett, sportratt, kamei rs grill og øyelokk.. ser bra ut Minus som eg kommer på er : - Noen små bulker rett under audi ringene på bag.lokk - Dårlige dempere, men følger med nye - Dekselet som styrer el.takluka har knekte fester så den er teipet opp, men er sikkert lett å få tak i ny på høggern? Eller lage seg et nytt feste. Er helst intressert i en slik skoda pickup, eller en annen arbeidsbil, ala combo/pizzabil Kom med forslag, kan ta bmw i bytte også, bare fyr løs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 Noen Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Pris? gratis bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 jeg har en peugeot partner om det kunne vær int da?? 98 mod. rullet 150 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå