Oddey Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Er det noen på forumet her som vet hva slags felger dette er, vet at det er orginale bbs felger bare, ca pris på nye også? er 17" det er alt jeg vet og at det satt på caben min når jeg kjøpte den. Kan prøve å få tatt bedre bilder i nærmeste tid, er det BBS RX felger? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Ja, er bbs RX felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2009 Ja, er bbs RX felger! hva er nyprisen på disse da? vet du det? ser en som har lagt ut til salgs for 7 000 for 4 felger, er det en drøy pris ? :S. vurderer å selge dem da jeg har kjøpt meg nye (som jeg også vurderer å selge ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Du får jo køpt kopifelger for en billig penge, men BBS må man regne med å betale litt for. Synes egentlig ikke 7000,- er noen upris, men det er nok kjøpers marked for tiden Kunne godt hatt sånne på min, men jeg mangler en bolt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 koster ca 2500kr pr stk så det er ikke en spesiellt dyr felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå