Joppling85 Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 hei er det mulig å bygge om tenninga på ein 320? slik at jeg får samme prinsippet som på 325! fordeleren sitter på kammen... vil jeg få økt motoreffekt?jeg må vell bytte gear kasse også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Svaret er HÆ???, nei og nei hvis jeg forsto deg riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey89 Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Detta var hæ.. for å bygge om tenninga så må du bytte hjerne, å 325 hjerne går vel ikke på en 320 motor. Mulig jeg tar feil men lars89 har nok rett.. Kjøp deg heller en 325 motor å sett over motor å gir å bakstilling me bremser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Det burde vel være mulig.. Men et mere meningsløst prosjekt tror jeg du skal lete lenge etter.. Da må du iallefall ha en 325 dele motor, og flytte over kam(Om denne vil fungere i en 320 motor har jeg ingen anelse om) Samt den "kåpa" der fordelern sitter blant annet.. Mere HK får du ikke uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joppling85 Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2009 takker for svar:) dett er ikke noe som jeg tenkt at jeg skulle ut føre! satt bare å funderte litt! om det var mulig å hente noe mer effekt ut av bilen på den måten! har en 2.5/2.7 motor med gear og ledningsnett stående som jeg tenkt jeg skulle sette i! med tiden:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå