Stramvaier Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Takker så mye for det Raymond... Takker også for en hyggelig prat på Rudskogen. Må si den bilen din blir bare flottere og flottere. Lykketil videre, så ses vi vel på treff igjen til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Mulig det er jeg som er dust nå. men hva er forskjellen på SE skjermer og de vanlig M3 skjermene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Åpningen i hjulbuen er større på SE-skjermene for å få mer plass til større hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 26, 2009 Share Skrevet November 26, 2009 Åpningen i hjulbuen er større på SE-skjermene for å få mer plass til større hjul. Aha der så jeg forskjellen også gitt. lært noe nytt i dag da. men nydelige begge de to bilen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tevosupra Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 Er det ikke SE skjermer på din da Raymond..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 Jo, det er nettopp det det er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 Hvordan farge er det på bilen din Larsen? Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 27, 2009 Share Skrevet November 27, 2009 Hvordan farge er det på bilen din Larsen?Nydelig bil! Det blir mellom meg og henne hehehe Men det er brukt Avusbau som base hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Noe nytt som skjer da Raymond? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Noe nytt som skjer da Raymond? Nei venter på deler skal komme kjedlige greier... vent å vent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Denne så jeg faktisk sto på utsiden av TEVO dekk på Sandmoen/tiller. Utrolig rå bil menner å huske at det var 2 Lexus-løpsbiler utom der også? Kan det stemme? Uansett så er det en skikkelig drømmebil du har med rette fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Takk for det.. det stemmer nok det du har sett ja... men dee Lexus bilene er solgt nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Takk for det.. det stemmer nok det du har sett ja... men dee Lexus bilene er solgt nå.... Ok. Uansett så sikla jeg bra etter M3,n din. Så var jeg å stakk trynet innom porten der også, (husker ikke om det var samma dagen) og da sto det en supra der med en MEGET voksen Turbo. er det carbonsupran eller? Husker ikke helt..Bare regsitrerte størrelsen på den blåsa jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 4, 2009 Share Skrevet Desember 4, 2009 Er karbon supraen ja Broren til Raymond som eier den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Desember 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2009 Yes. den er Carbon supra som broren min har... den holder på å bygges opp igjen... regner med den bli klar til sommer sessongen begynner.. Du må bare ta deg en tur innom når du er forbi paserende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå