raymond m Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 Takk for det.. Men dee er på men jeg har sikkert montert dee feil.. Det skal komme en som kan med det ut i uken her nå.. Så da for vi see hvordan det blir.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Hullet i foringen som du skal stikke bærebrua i skal være nermest rammevangen på bilen, da er de eksentriske rett vei Trenger ikke være rakettforsker for å forstå det egentlig. For viss du tar en vinkel og legger den på gulvet og flytter den ene enden mot deg så vil du se at den andre ende flytter seg forrover. Samme prinsippet med bærebroa, om du forstår hva jeg mener her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Viss du ser den grønne foringen jeg har der, så ser du den sitter så nerme ramme vangen som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 Takk.. Da blir det slik.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianLgs Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Hvordan går det Raymond? Any news? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Hei nei det har stoppet opp mye å gjøre på jobben og venter på deler fra USA... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atlee Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Hei! Fikk et tips om at "gamlebilen" min lå ute her.Har lest gjennom tråden din,og det virker som den fortsatt blir tatt godt vare på.Morsomt å se den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 Takk for det.. og tusentakk for informasjonen du kunne gi meg angående bilen tidligere greit å vite ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Da har clutchen og svinghjulet til bilen kommet, så nå blir det snart montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Klar for treff 1. Mai i Molde da Raymond? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 Grom kit jo! Hvor mye kom det på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianLgs Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Heftig Raymond Blir bra ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Klar for treff 1. Mai i Molde da Raymond? Jeg tror ikke at jeg blir ferdig med bilen til 1 Mai desvere... Det er mye å gjøre på jobben og jeg har ikke bestemt meg for hvilken datasprut jeg skal ha på bilen enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Grom kit jo! Hvor mye kom det på? Det skal bli moro å prøve bilen etter det blir montert... Det var broren min som ordnet kite jeg hvet ikke nøyaktig hva det kom seg på... Det var www.twinsturbo.com i USA som leverte kite... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Svinghjulet montert! Nærmer seg sakte men sikkert nå..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå